Ga naar inhoud

Is er nog iemand wakker?? Konijn heeft last van gas


Micky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb vanavond een afspraak bij de DA. Teun heeft nauwelijks gegeten vandaag, nauwelijks gekeuteld en laat zich niet meer masseren. Ze zullen hem bij de DA een darmstimmulerend middel (ik denk primeran/rol of zoiets) geven en hopelijk gaat het dan beter. Mijn zusje komt me om 19.15 uur ophalen. Handig die vriendjes die de auto meenemen om te gaan golfen, grrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teun is aardig over de zeik. Hij heeft vocht toegediend gekregen, een pijnstiller en een darmstimmerend middel. Ik heb dwangvoer, Metacloral en Carprofen mee naar huis gekregen. De DA voelde keutels in zijn darmen en geen gas dus ik hoop dat hij gewoon weer snel gaat eten. Hij heeft nu zo'n maffe waterzak bij z'n poten hangen maar ik ben blij dat hij zo vocht krijgt.

Ik hoop dat ik niet hoef dwang te voeren. Dat is zo'n drama bij Teun. Blijf nog maar een nachtje op de bank, denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft vanacht wat SS brokjes gegeten en een paar blaadjes witlof. Hij heeft wel gekeuteld maar hij is nog niet 100%. Heb hem net z'n medicijnen gegeven en dat was een drama. Zijn reactie op zo'n spuitje lijkt steeds heftiger te worden. Als hij weer wat afgekoeld is, zal ik weer proberen te masseren. Vinden jullie dat ik ook moet dwangvoeren? Ik probeer dat uit te stellen zolang hij nog iets eet. Het brengt zoveel stress voor hem mee. Toe in klaar was met het geven van medicijnen hoorde ik van een afstand zijn hart te keer gaan. Dat kan toch niet goed zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verstopping ?

Hoe bedoel je ZaZa? De DA vond het bij zijn ribben lekker soepel en voelde wat keutels in zijn darmen zitten. Als het een verstopping is, lost dat dan niet op door die darmstimmulerende middelen? DA heeft het iig niet over een verstopping gehad. Was trouwens niet mijn vaste DA, die was een dagje vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .