Ga naar inhoud

slecht eten en keutelen


wupsie

Aanbevolen berichten

mijn schoonmoeder geeft gijs eten en ze vind watie nu mag al te weinig (en geeft naar mijn idee ook meer) dus ga het er niet in krijgen dattie van ss nog minder moet hebben. Als ik op mezelf ga gaat gijs natuurlijk ook mee en als hope farms dan niet bevalt kan ik ss proberen.

En ik doe nu ook ong een half jaar met een zak van 4.99 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga in Veendam.. Ik vond het ook heel raar, maar het is toch echt zo. Konijnkundig houd voor mij niet eens in dat ze alles weten, maar een konijn in die staat gewoon zonder wat dan ook naar huis laten gaan... Dat heeft niks meer met konijnkundigheid te maken. Kan me voorstellen dat je het vreemd vindt, ben jarenlang alleen voor entingen geweest, en met de altijd zieke Joy, maar die had nooit echt 'rare', 'uitzonderlijke' dingen waar konijnkundigheid voor nodig is.. (Totdat hij EC kreeg dan.) En met mijn hond en katten.. Geweldig, altijd heel kundig. Ze zijn wat duurder dan DA's hier maar dat maakte ons niet eens uit, omdat het ons zo goed beviel. Maar ik verzin dit niet, helaas. Als dit slechts geruchten waren zou ik het ook niet geloven, maar het is echt gebeurt, neem dat maar van mij aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof je ook zeker, maar het klinkt raar omdat het mij zelf nooit is over komen. gelukkig heb je zelf ook wat kennis van bunnybunch :) ik zou hier in de buurt ook geen andere konijnkundige dierenarts weten waar we heen zouden kunnen. (de andere hier in veendam heb ik minder vertrouwen in :P minder goede ervaringen met een kat;)) Dus maar blijven hopen nooit een konijnkundige da nodig te hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gelukkig is het je zelf nooit overkomen! ;) (Wel iets met een kat lees ik dan weer..) Ik zou zelf ook geen konijnkundige DA weten, ken een aantal hier (in Hoogezand) wel en die zijn ook niet kundig, er zitten ook een aantal die ik niet ken maar om nu uit te gaan testen.. De DA waar wij jarenlang heen gingen (maar dat is ook al wel weer zo'n 10 jaar geleden) hebben m'n ouders ook minder positieve ervaring mee, net als andere familieleden en ik kan me herinneren dat de bazin van mijn moeder haar hond incontinent was en met een luier moest lopen. Kwam ze in het weekend vanwege iets anders bij Dierenkliniek Noord terecht, bleek dat er gewoon druppeltjes voor waren ofzo die alles oplosten. Dat was voor ons een 'bewijs' van de onkunde van vorige DA en de kunde van Noord.. Wat betreft honden dan x'D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Sorry, maar dat zijn ze dus níet. Als ik zelf niet had ingegrepen was mijn konijn er nu niet meer geweest. Gelukkig heb jij alleen goede ervaringen, maar op het moment dat iemand anders (zeer!) negatieve ervaringen heeft zou ik toch niet zo reageren maar een andere dierenarts zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben me van jou ervaringen bewust dollie en blijf ook zeker op mijn hoede. ik zie gijs immers de hele dag (zeker als er ietsmet hem is) en als ik er geen goed gevoel bij heb of het gaat niet beter dan ga ik ook zeker een andere da raadplegen. en ik hoop er alleen nog voor inentingen te komen en dat kunnen ze wel goed :P ff met gijs naar groningen voor inentingen wordt wel een beetje stressvol en duur :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is ook zo hoor. Ik heb zelf intussen ook nog geen andere dierenarts gevonden, dus ik hoop gewoon dat ik geen dierenarts nodig ga hebben en vertrouw ondertussen op mijn eigen kennis. Met enten (en katten en honden) zijn ze inderdaad prima. Punt is alleen wel dat mijn konijnen door hun EC (die ze volgens Dierenkliniek Noord niet hebben) extra vatbaar zijn voor entreacties.. Dat wist ik eerst niet, dus ze zijn ook weer gewoon geënt. Maar goed. 't Is niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .