Ga naar inhoud

Bella ook ziek!


bikkel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik lees net dit verhaal, wat een ellende allemaal, ik hoop dat het allemaal goed komt met die mooie meid. Maar even een, waarschijnlijk domme, vraag, wat is coc?? Iets levensbedreigends????

Ik hoop dat ze er goed door komt, veel sterkte.

aangepast door boukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net op internet opgezocht wat het is, nu maar hopen dat ze er toch op tijd bij zijn geweest. Aan jou zelf ligt het in ieder geval niet, je bent er op tijd mee naar de da gegaan, alleen jammer dat het een paar dagen geduurd heeft voor ze hier achter kwamen. Ik zal voor jullie duimen, veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn weer thuis!!!!!

Bella ligt met haar kruikjes in de oude kooi van Bikkel....

Ze hebben de blinde darm opengemaakt, de gewone darm en de maag en ze hebben 3 nierbakjes vol uit haar lichaam gehaald!!!!

Nu maar hopen dat ze erbovenop komt....vanaf morgen wordt bikkel ook behandeld tegen coc en ik krijg morgen spul waarmee ik de kooien moet ontsmetten...

bedankt voor jullie medeleven

dikke kus sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben laat maar als je zulke keutels open maakt en je vind haren er in dan heb je een haarbal verstopping.Wat vaak dodelijk is of jij als baasje weet gelijk wat je moet doen.Ze is geopereerd dit kan inderdaard maar is ook voor het al reeds uitgeputte konijntje een hele ingreep. heel veel sterkte en beter schap.{ wat ben ik blij dat je gestopt was met de dwang voer....]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Bella blijkt dus coccidiose te hebben, dat had ik niet zo duidelijk vermeld...

Ze heeft zojuist weer wat vocht via een spuitje gekregen...verder verplaatst ze zich wel in de kooi maar ze is nog slaapdronken...hopelijk gaat ze straks en anders morgen al een beetje knabbelen aan wat groen...voor nu laten we haar even lekker met rust.

gr. sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bactrimel meegekregen als antibiotica voor Bella en voor Bikkel.

En ik neem aan dat ik haar morgenvroeg pijnstilling mag geven of niet? Anders bel ik wel even voor de zekerheid!

Ik was zo opgelucht dat ik zonder te betalen naar huis ben gegaan....schaam schaam

Ze hadden al 2 keer gebeld om mn mobiel en toen ik terugbelde en me verontschuldigde zei ze...daar belde ik niet voor, ik ben je vergeten spul voor de kooi mee te geven.

Dus vanavond maar netjes het geld overgemaakt...144 euro voor de operatie, medicijnen en alle infusen...ik vond het erg meevallen.

gr. sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh jee wat een verhaal zeg! Fijn dat je konijn weer thuis is. Hopelijk knapt ze snel op. Ook voor jou heel veel sterkte, hopelijk ben je nu wat meer gerust. Hou je konijn nog wel goed in de gaten, maar dat komt vast goed je hebt al zo goed gezorgd!

Mijn konijn is ook geopereerd aan een verstopping en is er helemaal van opgeknapt, maar ik begrijp je zorgen. Sterkte nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit spannend zeg..Kantje boord en nog steeds afwachten..maar de operatie heeft ze in ieder geval gehaald en dat ze weer naar huis mocht is ook al fijn...........

Ik wens ieder konijn zo'n toegewijd baasje als jij Bikkel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .