Ga naar inhoud

Voeding 2 konijnen.


lianne

Aanbevolen berichten

Dit is toch iets waar ik even advies van de experts nodig ga hebben.

Kelly en Nijn vormen een pril liefdeskoppel, maar ik zit nog altijd met het probleem dat Nijn 200 gram ondergewicht heeft, en Kelly (voor zover ik van de afgelopen uren op kan maken) een dame is met een gezonde eetlust.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Nijn genoeg kan blijven eten, zonder dat Kelly ineens niet meer in het huisje in het hok past? Genoeg beweging is in ieder geval een pré en gewaarborgd, maar ik vraag me af of er verder nog dingen zijn waar ik op kan letten.

Ik zal ze beide morgen eens op de weegschaal zetten en eens kijken wat ze nu wegen, dan heb ik in ieder geval een houvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb het probleem dat mijn Boefje nog een jong konijntje is van nog geen 5 maanden en Bailey haar nieuwe vlam is al iets ouder dan 1 jaar. Ik heb nog een zak ss liggen voor jonge konijntjes en die kan ik dus niet meer geven aangezien dat niet voor Bailey is. Boefje is nog in de groei dus zij mag veel meer hebben dan Bailey, maar Bailey is de grote vreetzak. Ik geef ze gewoon in 1 bakje hun biks van hope farms.. en als ik ze wat rond laat lopen in huis of Boef is uit de buurt van Bailey in de kooi.. heb etages. Dan voer ik Boefje zo uit de hand nog even wat van dat ss voer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .