Ga naar inhoud

Beetje sloompjes


wenche

Aanbevolen berichten

Kahlan is een beetje sloompjes vandaag.... Hij heeft nog niet zijn brokjes willen eten sinds gister (heb normaal biks, maar nu gemengd voer omdat de dierenwinkel dicht was) hij heeft wel hooi gegeten en wortel... Hij keutelt wel...

Als ik hem los laat lopen, dan hupst ie wel gewoon rond zoals hij anders doet...

Waardoor zou hij zo sloompjes kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem van de een op de andere dag een ander soort voer hebt gegeven kan het heel goed zijn dat dat de oorzaak is van het sloom zijn.

Het is nooit verstandig om zomaar over te stappen op ander voer, en je kunt beter zorgen dat je ruim voor je voer opraakt al een nieuwe zak hebt staan!

Hou je konijn in ieder gevalgoed in de gaten, zorg dat hij zeker goed hooi blijft eten, let ook op of hij goed drinkt. Als ik het zo lees valt het op zich nog wel mee met het echt sloom zijn, je geeft aan dat hij bij het loslopen nog wel normaal rundhupst zoals altijd.

Zorg in ieder geval dat je snel je eigen voer in huis hebt, het is zaterdag, er zijn nog wel winkels open, kijk of je het alsnog snel ergens kunt halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg in ieder geval dat je snel je eigen voer in huis hebt, het is zaterdag, er zijn nog wel winkels open, kijk of je het alsnog snel ergens kunt halen!

Sterker nog; bij mij is het zelfs nog vrijdag, dus vandaag en morgen zijn er nog wel winkels open!

sorry, kon het niet laten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kahlan is ergens in de loop van de nacht toch overleden...

Ik kwam bij zijn hokje vanochtend en hij was er niet meer...

Denk dat ik nu maar geen konijnen meer neem... 2 konijnen overleden in een half jaar vind ik voor mijzelf te veel van het goede,....

Wat ga je dan twijfelen aan jezelf zeg...

Kahlan was op een paar dagen na 4 maandjes... Vreselijk jong ding dus nog....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .