Ga naar inhoud

Duimen voor Hypoliet...


Caroline

Aanbevolen berichten

Okee. Jij hebt waarschijnlijk ook meer info dan ik, dus als jij niet erg ongerust ben zal ik dat ook maar niet zijn. En in Loes heb ik gewoon alle vertrouwen, die weet echt wel goed waar ze mee bezig is! Tjongejonge, praktijkervaring opdoen tijdens je studie is altijd leuk maar toch niet op deze manier... :arf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet erg ongerust is wat positief....maar ik zie het niet zo zwart...hij heeft meer kans om het te halen dan niet zal ik zeggen en ze zal hem vooral nog even heel intensief moeten verzorgen...

De reden waarom ik het niet zo negatief zie ,is dat hij wel nog altijd levendig was en gewoon at... vandaag is dat niet het geval en zit hij stil...maar dat komt hopelijk gewoon omdat de darmen op gang komen ,zoals je al zei en dat is dan het begin van genezing...

Ik ben er de volgende dagen niet...hopelijk heeft Loes dan weer internet zodat zij jullie op de hoogte kan houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parrafine maakt de darminhoud week waardoor het er makkelijker uitkomt. Het word hier op mijn werk ook gebruikt om weefsel mee in te bedden omdat het geen reactie aangaat met celmateriaal en kleurstoffen :). Enige nadeel is dat onze vloer hier vaak een schaatsbaan is doordat het overal gaat zitten, dus denk je maar eens in wat het dan in de darmen doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .