Ga naar inhoud

Duimen voor Hypoliet...


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Loes bedankt jullie allemaal voor het duimen trouwens, ze zou alleen willen dat het ook tot Hypoliet doordringt...

Ik lees alles snel door en zie staan: "Ze zou alleen willen dat Hypoliet doorwringt"

Dusse...

Kom op Hypoliet...doorwringen !

Wie weet helpt het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het er ook niet mee eens om tot vrijdag niets te doen. Als de darmen stil hebben gelegen is er natuurlijk ontlasting uitgedroogd in de darmen blijven zitten. Zeker omdat Hypoliet wél bleef eten. Dat is gelijk een heel logische verklaring voor de pijn die hij nu heeft nu de darmen weer gaan werken, als de verstopping ernstig is krijg je koliekkrampen en die zijn zeer pijnlijk. Een röntgenfoto (eventueel na toedienen van contrastvloeistof) van de maag en darmen kan daarover duidelijkheid verschaffen. In eerste instantie zou ik toch ook denken aan oraal toedienen van paraffine om de boel wat makkelijker door de darmen te krijgen.

Ik blijf keihard duimen, maar om eerlijk te zijn heb ik hier geen goed gevoel bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... we zijn nu idd parafine aan het bekijken, er is enkel onduidelijkheid over dosering...

Ik heb er wel een goed oog in... omdat het om Loes gaat...als er iemand dit onder controle krijgt ,is zij het wel. De reden waarom ik niet ongerust ben,is dta hij 2 keer per dag infuus heeft gekregen, uitdroging is dus beperkt en bovendien duurt echte stasis idd een paar dagen....Esther heeft het ook al gehad dat het een hele week duurde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .