Ga naar inhoud

geen leuke bevalling (wel btje schokkend)


kaatje

Aanbevolen berichten

Jeetje zeg ik lees het nu allemaal pas wat ontzettend erg allemaal ik hoop dat het allemaal goed gaat met de operatie.

Jammer dat die mensen min of meer gedwongen moesten worden om het beestje te laten opereren zeg ik zou er niet eens over na hoeven te denken!

Helaas zal het beestje toch weer met die mensen mee naar huis gaan. :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook die mensen willen aanklagen..het is bijna dieren mishandeling als je dan geen medische zorg toelaat voor je dier, ik bedoel als dit een kind was en ze zouden ook geen medisch zorg willen aanbieden zou de king naar de jeugdbescherming gaan..maar goed gelukkig betalen ze het alsnog maar mensen die zelfs twijfelen of ze een dier zijn leven gunnen verdienen geen dier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er maar aan wat je verschrikkelijker vindt, een in stukjes geknipte vrucht of straks een mens dat geestelijk door een hoop ellende in stukjes is geknipt, omdat het een ongewenste baby was?

Dan ga ik toch fijn voor de abortus, en na een aantal keren dit gezien te hebben wordt je er ook niet meer warmer of kouder van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog een toevoeging: (sorry maar ik moet het toch allemaal even rechtzetten, al die misverstanden!!)

Bij een abortus provocatus wordt NIET het levende vruchtje in stukken geknipt, dat is een indianenverhaal!

Het vruchtje wordt eerst gedood door middel van medicatie die de zwangere krijgt, pas daarna wordt het vruchtje verwijderd. En als dit niet lukt in een geheel, dan zal het inderdaad in delen moeten. Dus dat je kunt zien dat het pijn heeft is echt onzin, want er zit geen leven meer in.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

konijntje is geopereerd en het gaat goed met haar.

Er zat `slechts`nog een gedeelte van de vrucht in dus geen andere jongen.

Nu hopen dat ze natuurlijk opknapt van alle ellende wat het is niet niks natuurlijk.

Roxy: het is niet zo gegaan dat de DA ze gedwongen heeft, maar er waren gewoon slechts 2 opties:

opereren of het konijn laten doodgaan/euthanaseren en de DA heeft aangegeven dat ze dit liever niet zou doen, aangezien het ging om een konijntje van hooguit 3/4 maanden en opereren `prima` zou kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed met dr gaat! Wat was ze ook nog jong dan...wisten ze dat ze zwanger was? Ik hoop dat ze snel helemaal opknapt!

dat weet ik niet eens, volgens mij niet...ze zouden, hoorde ik, de ram volgende week laten helpen....:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja..erg fijn..maar ze is er nog niet natuurlijk...ze zal flink moeten aansterken, er komt nogal wat over haar heen...drachtig, bevallen, jong er niet uit krijgen, 4 kinderen in huis om je heen, drukte, eigenaresse die probeert te helpen, in een mandje geprakt, naar de DA, DA proberen, opname, weer proberen, operatie...het is nogal niet wat en dan ook nog de hormonen die door je lijf gieren terwijl je zelf nog een kind bent...maargoed, ze leeft nog en hopelijk snel weer genieten van haar jeugd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij begrijp je het verkeerd ;)

De dierenarts heeft hun geen keuze gegeven in de zin van dat er niks anders op zat dan opereren.

Met andere woorden.... het konijn moest wel geopereerd worden.

Ah oke.. dan snap ik t :)

fijn dat t allemaal is gelukt trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .