Ga naar inhoud

Ingevroren ananas van de ah ook goed?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat het wel kan hoor maar ik vraag het hier toch maar even.

Ik heb vandaag bij de ah een pakje ingevroren (verse) ananas gekocht.

Er staat op dat het 100 % natuurlijk is dus dan kan ik dit toch ook aan de konijnen geven of niet?

Hier word op het moment ook minder gegeten dus ik wilde naast prozyme (wat ze dus niet allemaal willen eten) dit ook gaan geven en ingevroren is natuurlijk makkelijker dan elke keer een ananas te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ingevroren verse ananas??? Heb ik nog nooit van gehoord, haha...Die hebben ook echt alles daar he, bij de Appie. Maar denk dat dat ook wel kan, niet? Zit misschien wel wat minder vocht in, en daar gaat het juist om denk ik..probeer het eens, en kijk wat voor effect het geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, omdraaien kan natuurlijk ook maar ja, gemak dient de mens he :whistle2:

Nu is het zo dat hier niet altijd een goeie ananas te vinden is vandaar dat ik hier aan dacht eigenlijk.

Het is hier nl ook bal, die 2 binnen eten weinig, weinig en kleinere keutels of keutels vol haren.

Heb gister de ananas geprobeerd maar die word geweigerd :grrrrrr:

Gelukkig hebben ze wel wat prozyme op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het helpt niet om te verteren!!!Maar wel zodat er geen haar bal onstaat en de haren via de keutels naar buiten komen.Groen voer zorg daar inprinciepe ook voor.

Is er een haarbal dan is annanas eigelijk de enige optie nog om de haren uit elkaar te krijgen.Als je dan zou dwang voeren met een bix papje is je konijn te dode opgeschreven want de bix gaat aan de haren zitten en de bal word nog groter in de maag.Konijn stopt met eten en keutelen bingo groot probleem.Je kan een haar bal verstopping hekennen aan dat je konijn dan stopt met eten en in de rui is.En zijn keutels worden kleiner omdat die bal in de maag zit zal het voer er maar langzaam door heen komen.Als je de keutel open maakt zie je haren ziten.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik ook maar eens voor die ingevroren ananas ga kijken...Ik vind een hele ananas kopen ook altijd zo dramatisch omdat ik het een ramp vind om te 'schillen' en daarnaast weet ik niet eens of ze het lusten..Ananas uit blik was niet goed, las ik op dit forum ergens, dus misschien is een stuk ingevroren ananas een goed idee!

@YvonneH: Van welk merk was dat? En lag dat gewoon in één van de vrieskasten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens kijken. Ik heb een teddy die heeft zowiezo al vaak last van z'n haar (nou ja last. ze wil het goed hebben liggen) Maar misschien kan ik de bevroren annanas wel in stukjes snijden en dan weer terug invriezen. Dus gewoon doorsnijden als ie nog bevroren is en elke keer een stukje uitpakken en ontdooien. Of is dat nu ook weer niet z'n goed idee? Is het trouwens een hele ananas of ee plak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet het ook niet. Ik hoop dat het wel werkt maar naast de stukjes krijgen ze ook gewoon hun prozyme.

Als ik een goede ananas tegenkom (zal eens gaan vragen bij de groenteboer) dan denk ik dat die ook eens meeneem.

Nu heb ik iig wel ananas in huis.

Je zou idd wel denken dat het goed is omdat dit ook vers is ingevroren.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi.. herkenbaar gezicht! :D

Had ik bv. toen ik een stukie appel gaf aan Snuf... echt z'n gezicht van moet Ik DAT ETEN????

En doordat ik het telkens een stukkie gaf is Snuf het gaan eten :D

Dus je ken wel elke keer als je groenvoer geeft (of gewoon 1 a 2 x per dag) geven... en mis. eten ze het dan ineens wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .