Ga naar inhoud

Ingevroren ananas van de ah ook goed?


YvonneH

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vraag me niet af de emzymen dan nog werken uit de vrieser van de annanas .Zou wel moeten als je de verse sap ook in kan vriezen voor gebruik.....

Enzymen gaan alleen kapot van een te hoge temperatuur, bij een lage temperatuur gaan ze "in rust". ;)

Ik vraag me alleen af waarom een verse ananas wel mag en uit een bakje niet? Bij een blikje met stukjes zitten nog andere stoffen toegevoegd, maar gewoon zo'n plastic bakje dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit een pak of blik niet ik denk dat er dan toch dingen aan toegevoegd zijn die de annanas werking af breekt.En inderdaad een niet te rijpe annanas gebruiken.Ik kree gisteren avond weer een telefoontje haarbalverstopping konijntje was al over leden......da had verkeerd gehandeld....en deze mevrouw kwam op mijn website terecht met de behandeling van een haarbal verstopping.Jammer genoeg te laat.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf vind ik die ingevroren vruchtjes erg lekker! Je zou van die blikvruchtjes verwachten zoals die verlepte aardbeitjes.. Maar het waren echt nog bramen en frambozen! Erg lekker!

Ananas snijden is altijd zo'n gedoe. Maar verse is altijd nog het lekkerste ;) Die van Dole zijn lekker klein en zoet.

En dit is IDEAAL!!! je haalt er zo ringen uit!! MJAM!

ananas-schiller_easy_slicer.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

NB. Over de vraag dat er iets aan is toegevoegd... Zullen de fabrikanten hoogstwaarschijnlijk niet eens (zeker) weten.

Weet niet of iemand dat tv-programma heeft gezien waar ze uitzoeken hoe de mandarijntjes in blik worden ontvelt? (Geloof me, dat wil je niet weten...)

Hetzelfde programma waarin niemand wist wát extra-vierge van olijfolie betekende, en het bleek dat zeezout dus nooit uit de zee komt.. Niemand kon dit zo vertellen, is echt een hele reis aan vooraf gegaan voor juiste aantwoorden hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .