Ga naar inhoud

Vraag van baasjes.


kaatje-kim

Aanbevolen berichten

haha bij mij eten ze het alle 3 niet :)

maar ik zat het tegelijk met Kim te kijken en we hadden het er over op msn.. hele stomme vraag.. daarnaast moesten de kinderen een kunstje doen met hun dier en dat meisje met een konijn moest haar konijn een klein hapje wortel binnen 15 sec laten eten. Nou dat was dus echt zielig.. konijn was al helemaal in stress met tuigje in zo een studio.. en dat kind duwde het konijn bijna IN de wortel.. :s

kan niet.. maar toch.

ik vond het een slecht programma..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet alles gelezen maar het antwoord was C.. En ik ging toch echt voor A want spruitjes kunnen wél (met mate..)

Maar dat beest had een tuigje om, need I say more..

edit; Na alles gelezen te hebben zie ik dat jullie bovenstaande ook al wel gezegt hadden :whistle2:

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gisteren toevallig ook gezien omdat ik ziek was (anders kijk ik bijna geen tv).

Ach...eigenlijk geeft het wel een beeld hoe menig konijn het 'getroffen' heeft. Aangekocht voor het kind, zitten constant in een hokje en uiteindelijk is het kind nog bang van haar eigen konijn...

Ik vind wel dat de programma makers iets meer research mogen doen (zeker als het op konijnen aankomt).

Dit is nu al de 2e vraag in korte tijd met twijfelachtige antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die aflevering ook gezien. Wel een lief konijn :), maar ze ging er inderdaad wel raar mee om! Zag je hoe ze hem dwong die wortel te eten? Net goed dat het mislukte!!!

Ik dacht wel dat ze mais mochten eten, maar dat ligt eraan in welke omstandigheid, het zit ook wel in gemengd voer en daar sterven de konijnen toch ook niet van (of worden ziek)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die aflevering ook gezien. Wel een lief konijn :), maar ze ging er inderdaad wel raar mee om! Zag je hoe ze hem dwong die wortel te eten? Net goed dat het mislukte!!!

Ik dacht wel dat ze mais mochten eten, maar dat ligt eraan in welke omstandigheid, het zit ook wel in gemengd voer en daar sterven de konijnen toch ook niet van (of worden ziek)?

De vliesje van mais zijn lastig te verteren en geven daarom een verhoogde kans op verstoppingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .