Ga naar inhoud

Poo weer ziek...


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn dat het weer beter gaat.

Rian, ik vind het soms ook best moelijk omdat het soms wel lijkt alsof ik op elke DA wat aan te merken heb... dan zit ik ook in tweestrijd met mezelf omdat ik weet dat ik me vreselijk slecht zou voelen als hij er niet door zou komen en ik heb mijn mond gehouden...

Ik zou in jou plaats vandaag wel naar de DA bellen, zeggen hoe het gisteren verlopen is (nl dat hij nog lang stil in een hoekje gelegen heeft) en dan aan de DA vragen of de uscopan wel echt helpt en of het niet gewoon toeval is geweest. Leg ook de info die ik gegeven heb even voor en vraag hem daarover gewoon zijn mening. Als hij van die info op de hoogte is en een andere mening heeft, hoor ik die ook graag. We kunnen tenslotte allemaal bijleren daarvan.

Ik zie normaalgezien Esther straks en zal het haar ook nog eens nadrukkelijk vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zal ik zeker doen. Ik bel om een uur of 16u even naar de DA omdat ik dan een beeld van de hele dag heb, stel het gaat weer niet goed dalijk (lijkt me sterk, maar je weet nooit) dan kan ik altijd nog even langs gaan. Hij zit nu te slapen, zal wel kapot zijn! Heeft wat groen gegeten, en goed hooi gegeten. Poepen gaat goed, blijven wel steeds trosjes maar dat had hij de vorige keer ook, het komt er in ieder geval uit.

Caroline, ik ben je ook heel dankbaar voor je hulp steeds, begrijp me niet verkeerd! Het is inderdaad gewoon lastig soms. Je wil graag helpen en daarbij je eigen ervaringen vertellen, maar soms maak je iemand daar een beetje bang mee, zonder dat je het wil natuurlijk. Je kunt beter alles zeggen, geef ik je gelijk in. Beter voorbereid zijn dan onverwachts voor vervelende verrassingen komen te staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DA heeft het idee dat de buscopan inderdaad niet geholpen heeft bij Poo, omdat hij eigenlijk de hele avond wat stil heeft gezeten, nauwelijks heeft gegeten en vandaag wel weer eet en actiever is. Ik vroeg hem wat zijn ervaringen over het algemeen zijn met dit middel en hij heeft er zelf goede ervaringen mee. Ik heb hem niet gevraagd naar wat hij vind van de negatieve ervaringen die andere DA's met dit middel hebben, ben ik eerlijk gezegd vergeten. Zo gauw ik hem weer spreek zal ik dit zeker vragen. Vind het sowiezo fijner om met iemand te praten zonder telefoon, haha.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Te vroeg gejuigd...Poo wil nu vanmorgen weer nauwelijks eten. Hij heeft wat groen op, maar gaat weer steeds op de bak zitten met zijn staartje omhoog, zonder resultaat. Dus....we gaan het maar weer aankijken. Misschien heeft hij zijn ontlasting waarin de buscopan zat opgegeten, en daarom nu weer last? Geen idee. Als iemand DE tip heeft, welkom!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel vreemd allemaal. Ik moest vanmorgen gaan werken, en had dus weer een afspraak bij de DA gemaakt voor als ik weer thuis kwam, dus net kom ik thuis, geef ik brokjes en....hij eet. Niet veel, een brokje of 6, maar hij eet. Ik begrijp er echt totaal niks meer van. DA weer afgebeld. Ze zouden er rekening mee houden om morgen een plek vrij te houden, mocht het weer mis gaan. Dan laat ik inderdaad op EC testen Caroline, want mijn gerustheid stuitert ook op en neer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg dat...ik denk dat ik gewoon te zeer gefocust ben op zijn eetgedrag nu, misschien was hij vanmorgen net wakker, had hij net hooi gegeten, je weet het niet. Ik ben heel bezorgd geweest en wil nu de komende tijd geen niet etende konijnen meer zien haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik volg jouw verhaal ook al een tijdje, dus ik heb de info goed opgeslagen. Pooke is op dit moment weer helemaal de oude. Toen ik net biks in het hok legde, viel hij er meteen op aan. Hij maakt binkies op de bank, gooit zich op een zij en hangt de clown uit. Laten we hopen dat dit zo blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pooke blijft het spannend houden. Het gaat op het eerste gezicht prima met hem, vanmorgen heeft hij gegeten als een beer, maar aan het eind van de ochtend leek hij last te krijgen van gas. Steeds in een andere houding gaan liggen, op zijn zij, dan weer rechtop zitten, dan weer inelkaar gedoken. Geen interesse in lekkere hapjes, knarsetanden. Toen ik aan zijn buikje luisterde was het muisstil, geen geborrel. Verontrustend vond ik dat! Geprobeerd hem te masseren, voor zover hij dit toelaat. Hij heeft net een druppel cisaral opgelikt, nu maar weer afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .