Ga naar inhoud

hooi


sandra1

Aanbevolen berichten

JoBoris, het lijkt erop dat ze tijdens het gras maaien meteen maar even de omheining mee hebben gemaaid haha...ik lees hier ook wel eens dat mensen kevers enzo in de zak vinden, brrr....

Ik heb bloesemhooi Nature Select van Witte Molen, en dan eten ze het liefst met stukjes appel, wortel of kamille. Een zak van 500 gram doen ze een week mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de kosten van het kruidenhooi een beetje te gek worden, aangezien de koni's het wel heel erg lekker vonden (en dus aan één stuk door hooi aan het eten waren), dus nu meng ik het met gewoon hooi van de Intratuin. Alleen het hooi van de Intratuin eten ze dus uiteraard niet, maar als ik het meng wel! Domme beestjes...:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik haal sinds kort op aanraden van een konijnenfokker die ik op de kleindierexpo sprak bij Eemland diervoeders in Soest, www.eemlanddiervoeders.nl mijn hooi en stro. Daar heb ik een baal stro en 3 zakken hooi gehaald. Superkwaliteit, beter en goedkoper dan de dierenwinkelpakjes en ze eten het graag. De dure kruidenhooivariaties van de dierenwinkel vinden ze lekker, maar als ik naast het hooi ze ook kruidenmix, smalle weegbree en zwarte zonnebloempitten door het voer doe vinden ze dat nog lekkerder! www.baroen.nl of www.akhila.nl. Ik kom oorspronkelijk uit Groningen en ja, als je goed kijkt, voelt en ruikt kun je zelf heel goed bepalen of het hooi en stro goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .