Ga naar inhoud

hooi


sandra1

Aanbevolen berichten

Als ik heel rijk zou zijn zouden alle konijnen hier iedere dag het lekkerste kruidenhooi krijgen. Helaas ben ik niet rijk, en moeten ze het doen met hooi uit een grote baal dat van de boer komt. Ach, zo blijft in ieder geval het kruidenhooi speciaal en iets extra lekkers voor af en toe :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef meestal kruidenhooi,maar tis zo duur hier 500 gram voor 3,60,dan zit er wel van alles door maar met zoveel dieren is het bijna niet te doen.

ik merk wel dat ze gewoon hooi minder vinden!

kruidenhooi van vitakraft is bar slechtnvind ik ook dat gewone hooi wat een troep verkopen ze vdat merk.

weet iem waar je online kruidenhooi goedkoop kan halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef meestal kruidenhooi,maar tis zo duur hier 500 gram voor 3,60,dan zit er wel van alles door maar met zoveel dieren is het bijna niet te doen.

ik merk wel dat ze gewoon hooi minder vinden!

kruidenhooi van vitakraft is bar slechtnvind ik ook dat gewone hooi wat een troep verkopen ze vdat merk.

weet iem waar je online kruidenhooi goedkoop kan halen?

Online geen idee, maar probeer barn-i eens of het kruidenhooi van de discus ( zal het merk thuis eens opzoeken). Ik vond beide zelf kwalitatief erg goed, het ruikt lekker, ziet er goed uit en het konijn vreet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier (6 konijnen) krijgen ze ook allerlei verschillende dingen. Heb gister 15 kilo kruidenhooi gehaald, maar heb ook nog 10 kilo gewoon hooi liggen. Het kost wel wat, maar de konijnen genieten er ook zo van! Verder krijgen ze ook lekkere witlof, gister ook 2 dikke witlofjes gehaald en nu zijn ze allebei op :P. Het is wat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer ook kruidenhooi, koop ik gewoon bij de dierenwinkel (discus of faunaland)

Op de verpakking staat dit:

Pet's own choice. by fleuren presspack.

En dan heb ik die met rozebottel, en ik wissel vaak af met die met brandnetel, of die kamillebloem erdoor, het is voor mij gewoon belangrijk dat ze het eet, en goede ontlasting door heeft, met dit hooi is dat zo, dus ikhou het hierbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer ook kruidenhooi, koop ik gewoon bij de dierenwinkel (discus of faunaland)

Op de verpakking staat dit:

Pet's own choice. by fleuren presspack.

En dan heb ik die met rozebottel, en ik wissel vaak af met die met brandnetel, of die kamillebloem erdoor, het is voor mij gewoon belangrijk dat ze het eet, en goede ontlasting door heeft, met dit hooi is dat zo, dus ikhou het hierbij :)

Zo'n zak heb ik vorige week ook meegenomen bij een Discusfiliaal hier. Binky vindt het wel lekker maar wat ik tegen kwam in die zak vond ik minder:

IJzerdraad.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

miss eigenwijs hier (mascara dus) at eerst gewoon hooi van de Pet's Place, maar daar hield ze op een gegeven moment mee op. Dus ik heb toen kruidenhooi gehaald bij de Pet's Place. Dat vrat ze.

Nadat ik aubiose had gekocht, had ik ook wat hooi van de boer gekocht en daar vloog ze letterlijk op af! Nu haar maatje echt al het hooi vreet wat los en vast zit, wissel ik het af. Is het boerenhooi op, dan krijgen ze zo'n 5 kilo pak van de pet's place. En soms een beetje kruidenhooi. Ik vind het wel best!

Nu mijn dumper-stumper Guus nog aan het hooi krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .