Ga naar inhoud

Jeff en z'n tandjes... opnieuw


PeterV

Aanbevolen berichten

Neen, ze geven hem zelf een spuit. Ze (de DA is een dame) heeft in z'n mond gekeken en alles zag er heel mooi uit. Volgens haar zou hij niet veel pijn kunnen hebben.

Maar in ieder geval is het niet handig dat je zo telkens opnieuw hem moet vervoeren. We wonen nu maar 1km van de DA, maar het is toch telkens stress om hem in die reiskoffer te krijgen en te vervoeren hé. Bij de volgende gelegenheid zal ik het er eens over hebben met haar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook bijna net zo lang. Is zo vreemd, omdat er normaal gesproken echt wordt aangevallen op die biks, en nu wordt er niet naar omgekeken. Ben benieuwd wanneer bij jou weer biks gegeten wordt. Laat even weten. Ik zal ook laten weten als het hier gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vallen ze altijd aan als hun eten eraan komt hoor! Zelfs bij het groenvoer nog heviger dan bij de biks! Sedert dat die erge vriesperiode wat achter de rug is zijn het precies honden! Als ik 's morgens aan de ren kom met de kom met groenvoer dan springen ze naar de deur en schudden ze zich als hondjes! Echt grappig om te zien!

Als je dan 2 minuten later gaat kijken is de kom (een goed gevulde kom van 25cm diameter) zo goed als leeg! 't Zijn echte vreetsmoelen!! :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .