Ga naar inhoud

binkie dwergkonijntje van 9 weken oud


jimbo

Aanbevolen berichten

ze krijgt gewoon de voeding die ik meegekregen heb bij de dierenwinkel voor jonge dwergkonijntjes en die hebben gezegd dat ik dat eerst moet opmaken en dan over gaan op ander voedsel, ze krijgt het s'morgens en s'avonds een beetje en ze krijgt hooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet sowieso nieuw voer opbouwen, dus niet eerst dit opmaken en dan nieuw voer gaan geven. Beginnen met een klein beetje van het nieuwe voer door het oude voer, en dan steeds meer nieuw voer er door heen doen, tot het konijn uiteindelijk alleen nog het nieuwe voer eet.

Ik zou zeker met haar naar de dierenarts gaan, dit is absoluut niet goed, zeker niet met zo'n kleintje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat te jonge konijntje uit de dierenwinkel? Heb dat topic niet meer gevolgt.

Jimbo, ik weet niet of je al eerder konijnen hebt gehad en of je al een dierenarts hebt, maar anders is het misschien een goed idee om even in dit topic te kijken naar een dierenarts bij jou in de buurt:

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/7421-konijnkundige-dierenartsen.html

Niet alle DA's hebben nl. alle benodigde kennis over konijnen.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je draait er een beetje omheen.. Er is al erg vaak tegen je gezegd dat je naar de dierenarts moet gaan. Een klein konijntje met diarree kan doodgaan!!! Hup, de auto in en racen naar die dierenarts! Ook al doet jouw konijn nog allerlei andere dingen, dat maakt allemaal niet uit. Alleen de diarree (vooral bij zo'n jong konijntje) is al een reden om naar de dierenarts te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesah: Ik bedoel juist absoluut niet dat hij niet naar de DA moet met zijn konijn...Liever gisteren nog dan vandaag maar hij draait zo om alle antwoorden en adviezen heen betreffende naar de DA gaan, dat ik vermoed dat het konijntje nooit bij de DA aankomt...

Maar gezien het feit dat ik soms nogal bevooroordeeld kan reageren, impliceerde ik het slechts ipv het ronduit te zeggen...Zal er voortaan niet meer zo omheendraaien ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .