Ga naar inhoud

is dit een traanoog


wenerlover

Aanbevolen berichten

Niet alle konijnen fokkers enten aangezien er aan een enting ook ricico´s zitten.

Dat is en blijft een ieder zijn eigen keuse ......[niet alle verenigingen enten] Ik moet het ook zelf regelen.

Wat betreft het oog ik zie wat minder haren meestal juist van een show terug krijgen ze dit nog wel eens.Advies niet insturen!!!

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk is ook zo, ik vind het juist wel goed dat je dingen vraagt, das beter dan zomaar wat aan klooien. maar wil je echt verder met het fokker zijn? of wil je later wel iets anders gaan doen?? dierenwinkel of zoow?

ik heb eigenlijk altijd al keurmeester willen worden maar daar kun je je geld niet mee verdienen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik was dan messchien een uitzondering, als 13 jarige wist ik al wat ik wilde worden en ben het ook geworden.

Alleen na het behalen van mijn diploma liep het even iets anders en werk ik nu wel op een gebeid wat bij mijn diploma aansluit, maar nog niet helemaal wat ik heel erg graag wil.

Helaas zijn daar maar altijd een paar vactures van en vele gegadigden.

Voor nu ben ik in ieder geval tevreden met wat ik doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik was dan messchien een uitzondering, als 13 jarige wist ik al wat ik wilde worden en ben het ook geworden.

Alleen na het behalen van mijn diploma liep het even iets anders en werk ik nu wel op een gebeid wat bij mijn diploma aansluit, maar nog niet helemaal wat ik heel erg graag wil.

Helaas zijn daar maar altijd een paar vactures van en vele gegadigden.

Voor nu ben ik in ieder geval tevreden met wat ik doe

oke de dierverzorging gaat me opzich goed af

met ceasar's oog gaat het al veel beter het is al bijna helemaal weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .