Ga naar inhoud

Finn's castratie gepland!


Loesah

Aanbevolen berichten

Ik was om 14:10 aan de beurt daar en om 14:35 stonden we alweer buiten. We hebben nou... nog geen of net 15 min zitten wachten. We zijn er niet bij gebleven.

Mja toen ik dus toennet mijn bericht plaatste had ik finn in mijn armen, ik liep weg achter de pc.. ging op de bank zitten en hij ging meteen de bank verkennen en zich wassen enz.. hij is nog wel lui.. maar er zit wel weer wat actie in :)

schattig ding is het ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik nog wel even een vraagje. Mijn da vond het verstandig, gezien de toch wel hevige vorst finn 2 dagen binnen te houden. Maar ik ben dan dus bang dat hij niet meer naar buiten kan.

Nou is het hier binnen niet erg warm omdat de verwarming niet werkt en dus niet aan staat..

Wat adviseren jullie me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehmmmm nee precies weet ik niet.. maar de verwarming is dus al dagen niet aan geweest.. ik zit hier zelf met sjaal om en extra vest en s avonds onder een fleece deken..

Ik heb net nog even nagedacht, misschien dat ik hem morgen overdag wel naar buiten doe als het overdag nog iets warmer is. Dan kan ik misschien ook wat extra stro geven als de wondjes er mooi dicht uit zien..

Buitenkant is trouwens gelijmd, dus er kan niks in.. maargoed, kan me voorstellen dat stro niet lekker is en zonder stro buiten vann8 lijkt me geen goed plan. Ik heb hem nu bij het raam gezet, tocht niet ofzo.. maar daar is het wel wat kouder als in de kamer.

(is moeilijk uit te leggen hoe dat hier allemaal is..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik ben er aan gewend.. en hij doet het wel.. lichtelijk.. maar word gewoon neit warm binnen.. daar produceerd ie niet genoeg warmte voor.. dus ik zet ehm niet meer aan want het kost me alleen maar geld en het werkt toch niet.. maar inderdaad wel fijn voor finn :)

Hij is trouwens lekker actief.

Hoe zit het met Guus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja nu helemaal ;)

mar ik heb ook het idee dat die verwarming de kamer niet warm krijgt... is ook een oud gebouw hier ;) warm water heeft het al een paar keer af laten weten sinds ik hier woon.. keer of 6-7 dit jaar al ;)

maargoed, buiten dat alles. NU buiten zetten lijkt me geen optie... gezien de wond en de kou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is trouwens lekker actief.

Hoe zit het met Guus?

Guus wordt ook steeds actiever! Hij heeft al wat kleine beetjes hooi en peterselie op en drinkt ook!

Hij is alleen ontzettend aan zijn wond aan het likken!! Heb net de DA maar weer gebeld wat ik daaraan kan doen... maar die zeggen dat ik het goed in de gaten moet houden en er verder niks aan kan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben alweer wakker omdat ik zo moet gaan werken. Meteen even naar Finn gaan kijken. Helaas weinig normale keutels.. Wel veel bd-keutels die dus niet opgegeten zijn.

Nu lijkt me dat niet heel vreemd omdat hij niet zomaar in die streek gaat zitten lijkt me...Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit en dat het niet echt normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .