Ga naar inhoud

Snuffel gaat onder het mes ... :s


meroke

Aanbevolen berichten

Wie mijn verhaal gevolgd heeft wist dat ik van plan was snuffel te laten castreren ivm haar gedrag/puberteit.

Vorige week kreeg ze een baarmoederonsteking, nu is ze weer springlevend.

Zopas met mijn DA gebeld, maandagavond moet ik haar binnenbrengen :s

Ik zie er héél erg tegenop, maar mits de baarmoederonsteking van afgelopen week is het voor snuffels bestwil.

Nog even een vraagje die ik vergeten stellen ben aan de DA doordat ik veel te zenuwachtig was :$

Wat is juist het verschil tussen castratie en sterilisatie? De één spreekt over castratie, de ander over sterilisatie (enkel bij voedsters?)....

Wat vinden jullie het beste voor snuffel? Dan heb ik het er nog even over met mijn DA maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, haar baarmoeder zal er uit moeten aangezien deze al ontstoken is. Castratie dus.

Maar die termen worden dikwijls verward, ook door DA'en. De DA waar ik laatst geweest ben had 't ook over sterilisatie (omdat het om 'n vrouwtje gaat) terwijl ze eigenlijk castratie bedoelde (baarmoeder verwijderen dus). Sterkte, 'k begrijp volledig hoe je je voelt :s (en 't staat mij ook nog te wachten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .