Ga naar inhoud

Teun is nu bij de DA...


milo

Aanbevolen berichten

:yipi:Hoera!!! Teuntje is weer thuis!:party:

Alles is prima gegaan, hij heeft bij de DA gegeten en gekeutelt en was snel weer op temperatuur. Hij heeft een pijnstiller gekregen wat ong. 3! dagen werkt. Over 10 dagen moet ik even terug om de hechtingen (wist niet een dat een ram gehecht werd..:$) eruit te laten halen. Hij ligt nu lekker op een handdoek bij de verwarming en ging meteen op de handdoek plassen en keutelen..hihihi!

Ik ben zo blij dat m'n ventje weer thuis is! Bedankt voor het duimen allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:yipi:Hoera!!! Teuntje is weer thuis!:party:

Alles is prima gegaan, hij heeft bij de DA gegeten en gekeutelt en was snel weer op temperatuur. Hij heeft een pijnstiller gekregen wat ong. 3! dagen werkt. Over 10 dagen moet ik even terug om de hechtingen (wist niet een dat een ram gehecht werd..:$) eruit te laten halen. Hij ligt nu lekker op een handdoek bij de verwarming en ging meteen op de handdoek plassen en keutelen..hihihi!

Ik ben zo blij dat m'n ventje weer thuis is! Bedankt voor het duimen allemaal!

Wat goed, gefeliciteerd!!

De hechtingen waren er hier de volgende dag alweer uit hoor! Dat zei de DA ook al, waarschijnlijk trekt ie ze er zelf wel uit... En ja dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed, gefeliciteerd!!

De hechtingen waren er hier de volgende dag alweer uit hoor! Dat zei de DA ook al, waarschijnlijk trekt ie ze er zelf wel uit... En ja dus!

Ok, en alles ging verder goed? Dan hoef ik me daar ook niet zo'n zorgen over te maken....Het is toch moeilijk om hem dag en nacht in de gaten te houden. Maar goed, ik controleer hem af en toe, en meer kan je niet doen lijkt me ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .