Ga naar inhoud

Science Selective of Hope Farms?


milo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben bij mij in het begin hope farms gehad, maar daar waren ze niet echt gek op. Dus ben over gestapt op SS, die is wel aan de prijs maar ze smullen er wel van.

Wat ik ook doe is zo nu en dan mengen wat shep biks uit de dierenwinkel en een beetje SS en dat gaat aardig goed, het bakje gaat in ieder geval leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope Farms vinden ze hier toch het lekkerst of het komt omdat ze de brokjes erg lang hebben gemaakt bij ss. Ik geef het ze nu als snoepjes en dan eten ze het wel. Mijn konijnen eten geen biks wat lang is behalve als ik het een keer of 2 doorbreek en met 8 konijnen is ss voor mij niet te doen. Ik koop het voor ze wanneer er 1 ziek is of onder narcose is geweest en wat overblijft, zijn dus snoepjes ter beloning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Hope farm als voer en ss als snoepje.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb niet het gevoel dat voor mijn konijnen ss zo veel beter zou zijn dat ik dat prijsverschil wil betalen. Ik besteed dat liever aan groenvoer zodat ze standaard toch wel 6 soorten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sience selective is wel heel goed van samenstelling en speelt heel goed in op de problemen die veel konijnen hebben met spijsvertering, hun gebit en het kieskeurig eten. Het is echt een voeding die ontwikkeld is voor konijnen na uitgebreid onderzoek. Helaas is het wel een duur konijnenvoer, dit komt door de bestanddelen.

Hope farms is ook een goede volledige voeding, waar een gezond konijn het ook prima op zou moeten doen.

Zelf voer ik op het moment hope farms, omdat ik met 5 konijnen het prijsverschil gewoon te groot vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gaf eerst SS, maar ze verkopen nu alleen nog maar zakken van 3 kilo, en die kosten dan 16 euro, en dat vond ik toch wel wat overdreven, hihi:$ Of je moet een zak van 10 kilo (30 euro ofzo) of scheppen maar dat vind ik ook niets, dus ben sinds gister overgegaan op Hope farm trio, ze vinden het hier wel te bikken, weet niet wat ze lekkerder vinden..:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben overgestapt van SS naar Hope farms.(toen ze nog klein was ben ik daar ook mee begonnen) vindt die nieuwe vorm wel goed, ze doet nu ook wat meer haar best om te kauwen!

vond SS belachelijk duur worden! en ik had het idee dat ze er gigantisch loom van werd.

nu we weer volledig overgestapt zijn op Hope farms heb ik weer een hyper-de-pieper konijn. ik vind haar keutels niet echt veranderd.. maar goed dit is hoe IK het heb ervaren, kan natuurlijk niet voor anderen spreken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef mijn konijnen ook Hope Farms. Mn oom werkt in een fabriek waar ze hope farms voer maken, dus neemt hij altijd een zak mee voor mij. Ik heb pas ook een klein zakje SS gekocht gewoon om te proberen, kweetniet of dat hetzelfde is als van jullie, want het waren all1 (kromme) brokken, maar ze vonden het echt heerlijk! Maar tis idd wel erg duur, dus kdenk dat ik het zomaar af en toe doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, de SS zijn kromme brokken. Ik vind de prijs belachelijk hoog, en er gaat hier meer dan 20kg aan biks per maand doorheen dus dat zou ik niet kunnen en willen betalen. Tenzij ik miljonair was ofzo :P Hope Farms is goed, redelijk geprijsd en heeft een uitermate goede prijs/kwaliteit verhouding. En de konijnen vinden het heerlijk! Nou ja, die vreetzakken hier zouden volgens mij op het goedkoopste huismerk nog net zo hard aanvallen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat mensen met veel konijnen geen ss geven omwille van de prijs, maar met 2 konijnen speelt die prijs echt niet... Hier krijgen ze nu 80 gr per dag en dat kost mij dus 0.36 eurocent per dag aan biks...

Vergeleken met het groenvoer wat ze eten ( 65euro/week) zijn die biks verwaarloosbaar in het totaal bedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .