Ga naar inhoud

Deze snap ik echt niet...


Aniek

Aanbevolen berichten

Jonge voedster van april dit jaar.

At tot voor gister goed en was niet mager. Gister in 1 keer helemaal ingevallen mager, at slecht.

Direct apart gezet en apart eten, ze heeft hier van wat brokjes gegeten en wat andijvie. Wel slechte ontlasting die nacht.

Naar dierenarts geweest alle binnenste buiten gekeerd, kiezen, tanden, coccidiose, wormen, dikke buikenziekte, gas, verstopping, alles voor de zekerheid, maar niks.

Vandaag bakje critical care zonder problemen naar binnen geslokt en een blaadje andvijvie. Klein beetje brokjes.

Tussendoor ook nog geregeld Critical Care wat ze zo uit het spuitje likt. En elektrolyten tegen uitdroging. Nu takelt ze verder en verder af, heel hard. Ze is helemaal suf, wil nog wel wat eten, maar niet meer zo graag. Haar darmen borrelen nog gewoon normaal, ze is niet in staat van uitdroging. Iets moet haar uitputten, maar wat. Heeft iemand nog enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijntje ik heb al gepost dat het geen gas of verstopping is en ik weet wat gas en een verstopping is. Verder eet ze nog wel en ze krijgt altijd groenvoer, dat is juist goed, enkel het goeie groenvoer.

Ik ga over een kwartiertje weer naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jee Aniek....

Heel veel succes met je dametje... Ik hoop dat je haar met je goede zorgen en de juiste behandeling er doorheen gaat krijgen.

Ben je bekend met het middel protexin? wellicht is dat een goede optie ter aanvulling om de darmbalans weer te herstellen?

Protexin hebben wij sinds 1-2 weken ook op de praktijk en hebben het al 2 keer meegegeven. Het is een middel met pro-biotica om de darmbalans weer te herstellen zoals Kelly al zei.

Slecht is het in ieder geval niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protexin hebben wij sinds 1-2 weken ook op de praktijk en hebben het al 2 keer meegegeven. Het is een middel met pro-biotica om de darmbalans weer te herstellen zoals Kelly al zei.

Slecht is het in ieder geval niet.

nou... WIJ (Kelly en ik) hebben dat al meer dan een maand in huis hoor :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou... WIJ (Kelly en ik) hebben dat al meer dan een maand in huis hoor :lol:

WIj hebben m idd al een poosje in huis.

Ik vind de prijs trouwens best wel meevallen voor de hoeveelheden die je krijgt.

Caroline en ik hebben een portie gedeeld.

Ik heb dus een zak wit poeder over de grens gestuurd hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .