Ga naar inhoud

Van hooisoort veranderen


Lirazel

Aanbevolen berichten

Er wordt hier op het forum steeds gewaarschuwd dat je groenvoer langzaam moet opbouwen, nieuwe soorten voorzichtig introduceren, dat je veranderen van bikssoort geleidelijk moet doen.

Maar ik heb nog nooit iets gelezen over veranderen van hooi. Maar geldt daar eigenlijk niet ook voor hooi?

Door een verkeerde inschatting van mij was namelijk het oude pak hooi vandaag helemaal op en de winkel blijkt deze soort niet standaard te verkopen (en de andere twee dierenwinkels verkopen het al helemaal niet) dus ik heb wat anders moeten kopen en daarvan meteen een volle portie geven. En daarna ging ik dus pas nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hooi aan gaat kun je op zich gewoon wisselen hoor :) Dat geeft niet snel problemen. Ik geef eigenlijk over het algemeen gewoon het zelfde hooi (intratuin eigen merk), maar om te verwennen krijgen ze zo af en toe eens kruidenhooi tussendoor. Daar krijgen ze geen last van hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .