Ga naar inhoud

stukje glas in voer


mibebe71

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een klein stukje groen glas in het gemengde konijnenvoer van het merk Kenner gevonden.Ik ben naar de winkel terug geweest,moest naam en telfnummer doorgeven en ze zouden het gaan uitzoeken.

Langs deze weg wilde ik ook even anderen waarschuwen die gemengd konijnenvoer van Kenner gebruiken zodat je er op kan letten of er niet ook een stukje glas inzit.

aangepast door mibebe71
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zoiets bij levensmiddelen (gewoon voor mensen) hebt, krijg je vaak een hele voorraad gratis producten van de fabrikant, dus misschien krijg je nu wel een jaar-voorraad konijnenvoer ;)

Maar inderdaad goed dat je het meld. Ik heb ook eens bij een zak hooi gehad dat er een stuk van een plastic bekertje in zat (weet niet meer welk merk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, maar goed dat wij geen Kenner-voer hebben!

Hopelijk wordt het opgelost door de fabrikant, net wat Laura zegt, bij een fout bij levensmiddelen krijg je hele pakketten thuisgestuurd. (Ff offtopic: zo hebben wij eens een doos met zo'n 50 wc-rollen thuisgestuurd gekregen :P)

Wat kan er nou mis zijn met een wcrol? :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .