bunny ranch chanty Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 Het kan wel 3 dagen gaan duren voor dat ze gaat keutelen.Ze was immers helemaal leeg.Gelukkig wilde ze wel eten nu!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jainy Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2008 @ Yvonne H; thanx, had toevallig net zoiets gelezen, dus die colafles ligt er al in ;-) @ Bunny Ranch Chanty; 3 dagen? Oke, dank je. Anders was ik morgen weer in paniek, haha. Ik hoop dat het positieve doorzet. Bye Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 Normaal duurt het 3 dagen voor dat het voedstel volledig door de darmen heen is.Dus vandaar dat het zo lang gaat duren als ze helemaal leeg is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jainy Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2008 Betekent dat dat als ik keuteltjes zie dat het gevaar dan geweken is? Waarschijnlijk wel he.... Ik hoop het. Heb echt nog nooit zo'n betrokken forumgenoten getroffen. Keep up the good work!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 15 september 2008 Delen Geplaatst: 15 september 2008 fijn dat de operatie goed is gegaan en dat ze gegeten heeft!! Hoop heel hard voor jullie dat het helemaal goed komt!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leentje_1978 Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Gelukkig was je er op tijd bij!Blij om te horen dat de operatie goed gegaan is.Hoe is het vanacht gegaan? GroetjesMarleen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jainy Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2008 (aangepast) Hallo allemaal, Ben vannacht om half 5 opgestaan om middeltje te geven van arts en haar ff te aaien. Ze was toen heel trillerig, maar mij was verteld dat ze op een gegeven moment weer meer van de wond zou gaan voelen als de verdoving uit ging werken, dus heb haar warm ingedekt. Ze wilde niet drinken, maar het spul (weet de naam ff niet) heeft ze wel binnengekregen. Daarna kruikje nog vervangen. Toen ik vanmorgen in de kamer kwam lag ze heel relaxed lang uit. Dus ik naast haar zitten en vrolijk beginnen praten :yes:. Ze reageerde niet toen ik haar aaide. Toen pas merkte ik op dat ze gewoon DOOD was!!!!!:(Ze was nog warm (was ook pas twee uur eerder dat ik nog bij haar geweest was). Ik heb meteen in shock de dierenarts gebeld. Ik kon haar meteen brengen (ik heb geen tuin, snap je). Nog met hem gesproken. Hij heeft haar nog onderzocht. Hij vond mijn verhaal zooo goed, dat het alleen maar sepsis kan zijn geweest, waar niets aan te doen was geweest door mij. Ik heb haar nog geknuffeld en gekust en toen moest ik afscheid nemen. :unlove: Toen de dierenarts zie dat ie 'haar klaar ging maken voor vertrek', zei ik: 'naar een afvalverwerkingsbedrijf of wat?? Och nee, ik wil het ook niet weten.' Toen zei hij helemaal uit zichzelf, zullen we haar hier in de tuin leggen (hij heeft een super grote tuin). Vond dat zoooo lief he.:sarcastic: Doet echt pijn, maar probeer mezelf gerust te stellen met de gedachte dat ik nu echt alles gedaan heb wat ik kon. Rust in vrede, lieve Mƶpke, je was m'n liefste vriendinnetje . Dikke kus, J 16 september 2008 aangepast door Jainy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Jainy..ik lees het verhaal nu pas, maar wees er maar van overtuigd dat je alles gedaan hebt wat je kon doen..Geen inenting had hiervoor geholpen.. Je hebt echt het goede gedaan..Het heeft alleen niet moge baten helaas.. Wat nu rest is het gemis en de tranen om haar..Mƶpke is een mooie herrinnering aan hoe een mens een dier kan hechten en aan hoe een konijn een band kan hebben met zijn baasje... Heel veel sterkte meid... Fijn dat je zo'n betrokken dierenarts hebt !Dat geeft toch wat extra troost.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Dit vind ik echt heel erg voor je.Ik reageer niet vaak meer hier, maar heb je topic wel gevolgd en wilde je toch even heel veel sterkte wensen.Je hebt alles gedaan en kunt daar met een gerust hart op terug kijken.Wens je al het beste en sterkte met de verwerking van je verlies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 pfff wat erg zeg... ik zat het verhaal van gisteren avond nog even te lezen en ik dacht.. jeej het gaat best goed zo!maar toen je laatste verhaal :( echt erg.. Maar je hebt alles gedaan wat je kon! Je hebt haar nog een kans gegeven maar helaas kon ze het gevecht niet winnen. Heel veel sterkte ermee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Micky Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Ik heb je topic ook gevolgt en schrok toen ik je laatste berichtje las. Ik wil je heel veel sterkte wensen en sluit me aan bij de rest. Je hebt alles gedaan wat je voor je nijn kan doen. Als je er klaar voor bent kan je bij De Regenboogbrug een topic openen voor je lieve nijn. Dan kan je daar ook je verhaal kwijt. Nogmaals sterkte.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Ach meid, wat sneu!Je hebt idd alles gedaan en het ging zo goed.Heel veel sterkte! Lief van de da dat ze bij hem in de tuin begraven kan worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Heel veel sterkte met het verlies van je lieve nijn!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukky Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Ook vanuit ons heel veel sterkte en je hebt er alles aan gedaan...Sterkte.....Groetjes Pukky en de nijntje mouse en kuifje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Sterkte..... jebehbt gedaan wat je kon en jullie hebben ner samen voor geknokt....helaas heeft het niet meer zo mogen zijn.... sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jainy Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2008 Dank jullie wel allemaal. Ik ben er enorm van ondersteboven. Met momenten denk ik idd dat ik alles gedaan heb, maar had graag nog meer willen doen. Maar ja.. Weet het ff niet meer, dit is echt een mega gemis. Nogmaals bedankt.:yes:J Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Jeetje... Wat sneu... Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Jeetje zeg wat onwijs erg voor je!!Heel veel sterkte met dit grote verlies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Oh wat naar :(Je moet niet vergeten dat je alles hebt gedaan wat je maar kon, ik weet zeker dat ze je daar heel dankbaar voor is.Heel veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 sterkte met het verlies van je lieve nijn , Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Meisje toch. Heel veel sterkte. Je hebt het verder goed gedaan. Als je 's avonds naar boven kijkt zie je vast en zeker 1 sterretje extra twinkelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jainy Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2008 Zo lief allemaal!Ik zal proberen om vanaf nu ook jullie topics te bekijken om mijn ervaringen te delen. Wellicht dat het voor een ander nijntje iets oplevert, is het toch allemaal ergens goed voor he. Bedankt voor jullie steun. Het was maar heel kort en liep helaas niet goed af voor Mƶpke, maar dit alles op dit forum heeft mij echt geholpen. Thanx en tot 'ziens' :yes: Liefs, J Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 16 september 2008 Delen Geplaatst: 16 september 2008 Ik lees nu pas je verhaal, ik vind het vreselijk voor je! Volgens mij heb je echt alles gedaan om je konijn te redden. T zag er nog wel zo goed uit toen ze ging eten...Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
melissagirl23 Geplaatst: 17 september 2008 Delen Geplaatst: 17 september 2008 veel sterkte met je konijn.ik heb ook een konijntje gehad,die een verstopping had,maar dat kwam omdat ie haken op zijn kiezen had zitten.en die groeiden weer heel snel aan,en hij moest om de 6 weken geopereerd worden.hij was 1 keer geopereerd pas geleden en dat was goed afgelopen.alleen ze zeiden als ie weer minder ging eten ik dan meteen weer terug zou moeten naar de dierenarts.alleen vorige week at ie opeens helemaal niks meer en drinken ook niet meer.er kwam ook allemaal pus uit zijn neusje en bekje.toen heeft de dierenarts hem dwangvoer gegeven en antiobiotica,maar ze konden de operatie voor de kiezen nog niet uitvoeren omdat hij nog te zwak was.helaas toen het weer wat beter met hem ging en toen ze hem vast pakten bij de dierenarts kreeg ie een hartstilstand van de stress.maar ik denk dat jouw konijntje het wel gaat redden zoals ik het hoor.hij had ook geen haken enzo op zijn kiezen toch.zijn gebit was goed of heb ik het verkeerd begrepen?gr melsisa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten