Ga naar inhoud

Lusteloos, meer dan dag niet eten. HELPPPP


Jainy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Ben vannacht om half 5 opgestaan om middeltje te geven van arts en haar ff te aaien. Ze was toen heel trillerig, maar mij was verteld dat ze op een gegeven moment weer meer van de wond zou gaan voelen als de verdoving uit ging werken, dus heb haar warm ingedekt. Ze wilde niet drinken, maar het spul (weet de naam ff niet) heeft ze wel binnengekregen. Daarna kruikje nog vervangen. Toen ik vanmorgen in de kamer kwam lag ze heel relaxed lang uit. Dus ik naast haar zitten en vrolijk beginnen praten :yes:. Ze reageerde niet toen ik haar aaide. Toen pas merkte ik op dat ze gewoon DOOD was!!!!!:(

Ze was nog warm (was ook pas twee uur eerder dat ik nog bij haar geweest was). Ik heb meteen in shock de dierenarts gebeld. Ik kon haar meteen brengen (ik heb geen tuin, snap je). Nog met hem gesproken. Hij heeft haar nog onderzocht. Hij vond mijn verhaal zooo goed, dat het alleen maar sepsis kan zijn geweest, waar niets aan te doen was geweest door mij. Ik heb haar nog geknuffeld en gekust en toen moest ik afscheid nemen. :unlove: Toen de dierenarts zie dat ie 'haar klaar ging maken voor vertrek', zei ik: 'naar een afvalverwerkingsbedrijf of wat?? Och nee, ik wil het ook niet weten.' Toen zei hij helemaal uit zichzelf, zullen we haar hier in de tuin leggen (hij heeft een super grote tuin). Vond dat zoooo lief he.:sarcastic:

Doet echt pijn, maar probeer mezelf gerust te stellen met de gedachte dat ik nu echt alles gedaan heb wat ik kon.

Rust in vrede, lieve Mƶpke, je was m'n liefste vriendinnetje :love:.

Dikke kus, J

aangepast door Jainy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jainy..ik lees het verhaal nu pas, maar wees er maar van overtuigd dat je alles gedaan hebt wat je kon doen..

Geen inenting had hiervoor geholpen..

Je hebt echt het goede gedaan..Het heeft alleen niet moge baten helaas..

Wat nu rest is het gemis en de tranen om haar..

Mƶpke is een mooie herrinnering aan hoe een mens een dier kan hechten en aan hoe een konijn een band kan hebben met zijn baasje...

Heel veel sterkte meid...

Fijn dat je zo'n betrokken dierenarts hebt !

Dat geeft toch wat extra troost..

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff wat erg zeg... ik zat het verhaal van gisteren avond nog even te lezen en ik dacht.. jeej het gaat best goed zo!

maar toen je laatste verhaal :( echt erg.. Maar je hebt alles gedaan wat je kon! Je hebt haar nog een kans gegeven maar helaas kon ze het gevecht niet winnen.

Heel veel sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic ook gevolgt en schrok toen ik je laatste berichtje las. Ik wil je heel veel sterkte wensen en sluit me aan bij de rest. Je hebt alles gedaan wat je voor je nijn kan doen. Als je er klaar voor bent kan je bij De Regenboogbrug een topic openen voor je lieve nijn. Dan kan je daar ook je verhaal kwijt. Nogmaals sterkte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lief allemaal!

Ik zal proberen om vanaf nu ook jullie topics te bekijken om mijn ervaringen te delen. Wellicht dat het voor een ander nijntje iets oplevert, is het toch allemaal ergens goed voor he.

Bedankt voor jullie steun. Het was maar heel kort en liep helaas niet goed af voor Mƶpke, maar dit alles op dit forum heeft mij echt geholpen.

Thanx en tot 'ziens' :yes:

Liefs, J

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel sterkte met je konijn.

ik heb ook een konijntje gehad,die een verstopping had,maar dat kwam omdat ie haken op zijn kiezen had zitten.en die groeiden weer heel snel aan,en hij moest om de 6 weken geopereerd worden.hij was 1 keer geopereerd pas geleden en dat was goed afgelopen.

alleen ze zeiden als ie weer minder ging eten ik dan meteen weer terug zou moeten naar de dierenarts.alleen vorige week at ie opeens helemaal niks meer en drinken ook niet meer.er kwam ook allemaal pus uit zijn neusje en bekje.toen heeft de dierenarts hem dwangvoer gegeven en antiobiotica,maar ze konden de operatie voor de kiezen nog niet uitvoeren omdat hij nog te zwak was.helaas toen het weer wat beter met hem ging en toen ze hem vast pakten bij de dierenarts kreeg ie een hartstilstand van de stress.maar ik denk dat jouw konijntje het wel gaat redden zoals ik het hoor.hij had ook geen haken enzo op zijn kiezen toch.zijn gebit was goed of heb ik het verkeerd begrepen?gr melsisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .