Ga naar inhoud

Hope farms super gaat van vorm veranderen


Evee

Aanbevolen berichten

De hope farms rabbit super biks krijgt een nieuwe verpakking binnenkort en ook een nieuwe vorm. De staafjes worden wat dikker en de doorsnede is een soortje bloem vormig in plaats van gewoon rond.

Ik dacht ik laat het ff weten hier aangezien er dus wel redelijk wat mensen zijn hier die die brokjes ook voeren aan hun konijn, dan sta je straks niet opeens in de winkel van "help mijn voer is er niet meer"

Ik ben benieuwd wat mijn konijnen er van gaan vinden. Ze krijgen het voer echt al jaren namelijk, zou een konijn er iets van merken als de brokjes in een andere vorm zijn geperst? Of zou het gewoon allemaal hetzelfde zijn voor hun? :)

De samenstelling van de brokjes blijft overigens wel helemaal het zelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja ook het caviavoer krijgt een nieuwe verpakking en een andere vorm. Alle Super's zeg maar, hoewel de voedingen met dierlijke bestanddelen (hamstervoer, muizenvoer etc) pas vanaf begin volgend jaar zouden wijzigen. De cavia en konijn al wel vrij binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet het omdat ik het voer ook verkoop op mijn werk :) Van de vertegenwoordiger.

De prijs blijft volgens mij wel voorlopig hetzelfde hoor.

Als ze geen grote zakken hebben liggen kunnen ze die vast wel voor je bestellen hoor!

Wati k wel kan zeggen over de mensen die science selective voeren - sla nu nog even een voorraad in want dat gaat wel echt flink duurder worden binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Tijger sinds gister ook Hope farms super... en weet je wat ??

Hij lust het niet...

Hij heeft gister uit protest zo z'n voerbak naar beneden gesmeten..

En gistermiddag tot vandaag heeft hij geen biks gegegeten.

Ik die hope farms weggehaald, en zijn oude brokjes erin gedaan, en hij viel gelijk aan..

Ik denk dat ik het maar langzaam ga vermengen..

Dacht bij mezelf.. biks is biks ;) maar zo denkt nijn er niet over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hadden ze inderdaad de nieuwe biks al van Hope Farms, maar ook de oude, dus ik dacht dat het een nieuwe variant betrof...hmm niet dus. Dan haal ik ook maar een zak nieuwe, kan ik dat ook langzaam erdoor heen doen zodat ze kunnen wennen aan de nieuwe staafjes. Het zijn een soort van drie staafjes aan één geplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nee, maar Tijger wilt het gewoon écht niet eten... Hij gooide z'n voerbak naar beneden (doet ie normaal nooit, alleen als ie leeg is)

Hij at gewoon geen biks, maar wel des te meer hooi haha

En hij lebberde de oude bikjes uit z'n voerbakje en liet de nieuwe HF liggen..

Heb het 1 week volgehouden, en nu de moed maar opgegeven, had een 3kg verpakking gekocht.. dus die heb ik maar weggegeven aan iemand die 3 konijntjes heeft..

En tijger blijft dan maar lekker op de Jumperkorrel zitten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef 1/3 Russel Rabbit en 2/3 Hope Farms. De biks van Russel Rabbit aten ze niet en van HF wel. Die van mij moeten geen dikke grote biks. Wat doe ik nu dus, ik breek ze door zodat ze wat kleiner zijn en nu worden ze wel gegeten. Voor de rest zijn ze niet verwend hoor. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .