Ga naar inhoud

Hoe bedoel je slim


Blacky

Aanbevolen berichten

Zit ik lekker hier rond te snuffelen (lekker nog met de buitendeur open want het is hier nog heerlijk van temperatuur) denk ik wat hoor ik toch voor gesmak.

Toch maar even kijken.....

Wat denken jullie wat?:whistle2:

Zit Stamper gewoon boven op de eetkamertafel heerlijk de fruitschaal te plunderen:mdr:

Hoe bedoel je lekker slim.

Vertel mij nooit dat konijnen dom zijn...

Nou ja Stamp heeft zijn portie wel weer gehad voor vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: En wat doe jij? Je gaat je fototoestel halen!!!:bounce:

Jaaa...nu begrijpt hij zeker dat dat niet mag :lol:

(zou net hetzelfde gedaan hebben)

Nou ja je zal me niet geloven, maar was net met mijn toestel bezig, want er zijn wat probleempjes mee.

Dus hij stond al aan dus hoefde ik alleen nog maar te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je hem wel opleiden tot huisvrouw:mdr:

Tafel afruimen, vloer vegen ect ect, dit moet je ruim zien hij probeerd je te helpen, hier zit toekomstperspectief tot een zeer goeie huisvrouw in:lol:

Ja hoor dat kan makkelijk!!

ALs het aan Stamper ligt eet hij gewoon tijdens het eten met je mee, en geloof me hij schaamt zich niet om zo maar een broodje van je bord af te pikken.

En kruimels ruimen dat doet hij altijd al onder tafel, als de kids wat hebben laten vallen

Dus volgens mij hoeft dat niet zo moeilijk te zijn.:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je hem wel opleiden tot huisvrouw:mdr:

Tafel afruimen, vloer vegen ect ect, dit moet je ruim zien hij probeerd je te helpen, hier zit toekomstperspectief tot een zeer goeie huisvrouw in:lol:

De beste manier om hem dat dan te leren is door te zeggen dat hij het juist NIET mag doen want dan is het altijd opeens véél interessanter... Althans bij Pepper wel :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .