Ga naar inhoud

Spleet tussen ondertanden


Lauura

Aanbevolen berichten

Vanavond ontdekte ik dat Gizmo een spleetje tussen zijn ondertanden heeft, wat hij volgens mij voorheen nooit gehad heeft.

De tanden staan wel goed recht en zijn recht afgesleten.. en hij eet verder als een tierelier!

Kan dit een begin zijn van olifantstanden?! :frown:

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn gaat niet zomaar dood aan olifantstanden, wanneer je gewoon goed op je konijn let is dit prima te behandelen.

Wat betreft het konijn van de topicstarter. Ik zou het in de gaten houden. Soms kunnen tanden wat verder uit elkaar staan, maar blijf het gewoon regelmatig in de gaten houden of alles gewoon af slijt. Zolang het niet te lang is, is en stressdierenarts bezoek ook niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het met aniek eens.... zoalng hij goed eet en je verder niets afwijkends ziet aan de stand van de tanden is er denk ik niet veel aan de hand.

merk je dat ie minder of slechter begint te eten... en bepaalde dingen gaat laten staan is dat een een reden tot DA bezoek.

verder kan het ook geen kwaad om gewoon 1 keer in de week standaard even zijn tandjes te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .