Ga naar inhoud

bruidsluier giftig?


mousie

Aanbevolen berichten

Er staat: 'giftig voor kleine dieren'. Mijn neef is professioneel fokker van kanaries, en hij plant bruidssluier in zijn volières. Terwijl kanaries toch wel tellen als 'kleine' dieren. Nu kan ik het eigenlijk wel geloven dat er toch bepaalde 'vreemde' stoffen in bruidssluier zitten, want als ik me niet vergis, word bruidssluier gebruikt bij kanarie-rassen die donkere poten moeten hebben, door het eten van bruidssluier worden de poten donkerder. Al worden raap-bloemen gebruikt om kanaries geel te kleuren, en ik denk dat raap-bloemen toch ook onschuldig zijn. Ik dacht dat bruidssluier absoluut veilig was, maar zoals Amatjuh zegt: bij twijfel, liever niet. Spijtig eigenlijk, want bruidssluier groeit en groeit, ik denk dat zelfs een kudde konijnen die plant nooit kapot zouden krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

mijn konijn is een half jaar geleden dood gegaan aan het eten van een klimop.

we zijn 3 keer op een dag naar de dierenarts gegaan. en de 3e keer zeiden ze dat het weer beter ging maar de volgende dag was hij dood.

dus ik zal opassen met het eten van klimop of andere dingen waarvan je niet weet of het schadelijk is voor je konijn.

nu elke keer als ik mijn andere konijnen van een blaadje zie eten pak ik het gelijk af omdat ik bang ben dat hun ook iets verkeerds eten

gr linda

aangepast door linda24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .