Ga naar inhoud

Nogmaals Help Loopt Uit De Hand


dennishendriks

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

sorry, het konijntje is nu in het streek ziekenhuis, de wond is helemaal opengemaakt en woekerde naar binnen.

Deze is helemaal schoongemaakt en verbonden.

Nu het volgende ik heb drie voedsters gehaald bij die vrouw, de ene heeft dus een wond aan zijn poot. Ik ging de andere bestuderen nu heeft degene met de fawn kleur een opgezwollen oor en zit er ook een abces. De andere de zwarte dus heeft het bij zn staart.

Ik heb net de vrouw gesproken waar ze vandaan kwamen, en het hele verhaal verteld. Ze zei dat ze van niks wist enz enz maar ze wilde ze weer ophaalen , ik heb dit liever niet dan weet ik niet hoe het ermee gaat.

Ze vertelde me ook dat ze niet verder zou dokteren het zijn MAAR konijnen, wel heeft ze mijn geld terug gestort maar verder wil ik ze daar niet naar toe doen, ben echt radeloos.

Ik ben niet zo kundig de dA zij me ook toe hij dit hoorde dat ik ze naar een opvang moest brengen dezse kunnen hun namelijk goed helpen.

Wat moet ik nu weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet verder dokteren want het zijn MAAR konijnen?! wat een vreselijk mens! (sorry hoor, iedereen die over dieren zegt dat het 'maar' dieren zijn valt bij mij uit de gratie).

Tja wat je moet doen... wil je er het geld niet aan spenderen kun je ze naar de opvang brengen, dan ben je wel je konijntjes kwijt... ben je echt gek op je konijntjes dan en wil je ze houden dan zul je het geld ervoor over moeten hebben... de uiteindelijke keus ligt bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het woekerde naar binnen? Was het dan toch necrose?

Ik hoop dat ik niemandboos maak hier... Maar ik zou je konijnen echt niet naar deze fokker terugsturen! Wat een reactie zeg...

En naar een opvang? Ik vind eerlijk gezegd dat je dat niet moet doen... Er zitten al zoveel konijnen in de opvang die een nieuw plekje zoeken. Deze konijnen zouden alleen naar de opvang moeten omdat ze ziek zijn? Ik heb een paar keer geholpen bij een opvang, als je ziet wat voor beestjes binnenkomen! Heel veel beestjes waar iets mee aan de hand is. Opvangen krijgen geen subsidie (allemaal niet dacht ik...) en moeten dus alles betalen van de donaties.

aangepast door The Email Female
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het kan dus heel goed zijn dat de voedsters dit bij elkaar hebben veroorzaakt dus of het groepje zo bij elkaar kan blijven betwijfel ik.......

Ik zelf als fokker had geen 3 voedsters samen weg gedaan of ze hadden een groot park moeten hebben kwa ruimte......

Maar ze hadden de wonden waarschijnlijk al eerder dus de fokster wilde er vermoedelijk van af.....kwalijke zaak op deze manier.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je die zogenaamde 'fokker' niet aangeven bij de dierenbescherming? Of als ze aangesloten is bij een vereniging (wat ik betwijfel) deze informeren over deze dierenvriend, MAAR konijnen..

Of zeg ik nou iets stoms en gaat het allemaal niet zo makkelijk?

Ik hoop dat je de voedsters kan houden (indien je de ruimte hebt) en ze bij jou kunnen herstellen. Er zijn genoeg kundige BBers die je kunnen helpen en anders de DA. Misschien een gezellig vriendje?

aangepast door Micky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel echt echt iets specifieks hebben wat bewijst dat zij dieren verwaarloosd..maar als zij zegt dat ze van niks wist...en dat ze heeft aangeboden om ze terug te nemen..is er niet echt iets om haar op te pakken vrees ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder..tsja erg lastig...als zij zegt MAAR konijnen zou ik ze ook neit terug doen..maar tis moeilijk, heb je het geld, de gelegenheid ed. om ze te helpen? En een opvang kan ook, maar dat zou ik alleen doen als het ook echt moet, want dat kost hen ook weer geld, terwijl ze daar al niet zoveel van hebben..succes met je keuze in elk geval..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben dus net bij een bevriende opvang geweest met de andere twee, allebei abcessen dus eentje bij begin van het oor en in het oor ging verder hellemaal naar binnen, de andere op haar kontje, de verzorgster daar heeft het helemaal opengemaakt en er kwam een pus en stank uit niet te geloven.

Nu blijven ze daar totdat het weer goed gaat en dan zie ik verder wel, ik zit in zo,n lastig pakket maar ze mogen zeker niet naar de fokster terug now way geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.

Gek mens!!!!

Jullie moeten me wel helpen met een oplossing hoe ik ze ga koppelen ed en wat en wie ik moet houden wil namelijk een groepje houden .

maar nu eerst alles weer oplappen,

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat begrijp ik, en daar denk je ook over na als je er aan begint, ben niet helemaal ........

Maar ja ik ga er niet vanuit dat je drie konijnen hebt met diepe wonden enabcessen in het hoofd en been e.d. daar ben ik echt niet kundig genoeg voor.

En je moet het ook maar kunnen he????

Ik doe op dit moment wat het beste is voor de nijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .