Ga naar inhoud

Nogmaals Help Loopt Uit De Hand


dennishendriks

Aanbevolen berichten

nee hihihi ben alleen maar blij dat jullie me helpen, dat spul was opgedroogd huid en daaronder zat een super groot abces heel dat beentje is opgevreten erdoor echt zo zielig.

Ik mocht even komen kijken en echt zielig in het verband lag ze daar.

Heb er vandag weer aardig wat km op zitten voor de nijnen.

Nu zijn ze alle drie weg.

Maar ja hopelijk komt alles goed, maar ik zit er dan weer mee wat een goede start zeg met mn groepje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik wil echt het beste ik heb ze nog maar drie dagen nu en heb er echt veel aan gedaan.

Ik ben helemaal gestressed erdoor nu even ben ik blij dat ze daar zitten, kan ik even op adem komen ihihi morgen weer kijken bij de opvang en het streekziekenhuis

aangepast door dennishendriks
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral zou ik willen zeggen chapeau hoe je dit oplost. En ik begrijp ook best dat je de dieren nu beter aan iemand toevertrouwd waar ze goed kunnen verzorgd worden. Zoals je zegt...het zijn er ineens 3.... Je zegt zelf dat je jezelf daar niet kundig genoeg voor vindt en dat op zichzelf kunnen toegeven en het beste voor de beestjes willen ,is gewoon een mooie eigenschap. Iedereen heeft zijn grenzen nu eenmaal...en iedereen moet leren... Ik ken ook niets van abcessen en ik betwijfel of ik in mijn ƩƩntje 3 konijnen zou kunnen verzorgen... daar kruipt op een dag wel enorm veel tijd in hƩ!

Kan je mij even per pb de DA sturen die hier op de lijst stond. Ik ga dit eventjes aan de modjes voorleggen... dit is niet het eerste geval... Probleem natuurlijk met zo'n lijst is dat je pas weet dat een DA Ć©cht goed is...als je een serieus probleem hebt... En gelukkig heeft nog niet iedereen dat gehad met de konijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .