Ga naar inhoud

Van piepen tot geslacht..


Danja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:) Dan heb ik je goed ingeschat :)

Wel fijn dat meneer niets merkt!

Hihi ja soms moet iemand mij even wakkerschudden:$

Ik ben heel blij dat hij toch nog vrolijk door de kamer huppelt.Ik mocht hem vandaag ook al weer aanraken. Ik had hem nog even samen gelaten met Noëlle, mare..hoe zal ik het zeggen, meneer krijgt er geen genoeg van:baby:

Dus hij hupt nu alleen rond.Je merkt wel dat ie Noëlle mist maar hij huppelt nu gelukkig vrolijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danja,

Ik heb vandaag pas alles gelezen.

Ik vind het éécht heel erg voor je.

En dan ook nog is die tandproblemen.

Echt super sneu voor je. Maar ik zal ook maar eerst je konijntje laten onderzoeken als ik heb goed heb bekeken. Ik hoop dat het te helpen is.

Want je houd ziels veel van je konijn. En misschien krijg je ook wel kleintjes met tandproblemen. Ik hoop dat alles goed komt.

Groetjes Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Danja

Ik lees je verhaal nu pas !!

ik heb met tranen in me ogen zitten lezen

Wat erg van je konijntje.

en dan ook nog dat Je voedster mischien zwanger is.

de kans dat je kleintjeskrijgt met tandproblemen is dan denk ik wel erg groot

maar ik moet je nu niet bang zitten maken

Echt Veel Sterkte meis !!!

Ik leef echt met Je mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Claire, dank je voor je lieve reactie! Ik laat hem zeker verder onderzoeken!

Dank je Daffbunny voor je lieve reactie! Ik vind het fijn dat zoveel mensen met ons meeleven! Ik ben ook bang dat de evt. kleintjes het ook zullen hebben. Ik heb al wel zitten denken dat de ouders waarschijnlijk alleen dragers zijn, anders zou de fokster dat wel gemerkt hebben. Als het net zo werkt als met mensen, en Flower een dominant gen heeft, en Noëlle een ressesief gen heeft krijgen de kleintjes het hopelijk niet. Dus ik hoop maar dat als ze zwanger is, ze geen drager is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, ik lees het ook nu pas. Vind het echt super vervelend voor je, juist met Flower omdat je er nogal wat mee van doen hebt gehad toen je hem kreeg. Het aanbod van Konijnenvrouwtje is natuurlijk helemaal super, zou er echt serieus overna denken. Alhoewel ik me ook kan voorstellen dat je hem natuurlijk het liefst thuis hebt, maar voor jou is het ook steeds weer een heel eind rijden. Ik leef met je mee, en ik denk aan je, en aan Flower natuurlijk! Hoop echt dat alles helemaal goed gaat komen en dat ze over een tijdje weer gezellig met zn 2en samen zullen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach wat sneu!! ik zou mn konijn zeker niet in laten slapen als het nog vrolijk rondhuppelt, je moet zeker weten dat je er alles aan gedaan hebt wat je kon voor dat je ze laten inslapen. al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben nog aan het pben met Konijnenvrouwtje, heb wel gebeld om te kijken hoe snel ik dr terecht kan, wss Vrijdag op zn vroegst...Maar ik kan eigenlijk helemaal niet meer wachten ik wil zo graag weten hoe het nou zit. Is gewoon zo kl*te allemaal en ik hoop gewoon dat mijn da iets over het hoofd heeft gezien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij eet nu trouwens wel wat minder, normaal eet hij alles wat ik hem geef direct op maar nu niet. Maar nou at Noëlle gisteravond haar groenteschotel ook maar half op in eerste instantie, dus mss is het omdat ze elkaar missen..Noëlle heeft vreselijk zitten knagen aan het hout en Flower blijft maar kangen aan de tralies..echt sneu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij minder eet..

sorry maar ik merk dat hier ook met deze erge warmtes.. dus of dat echt aan zijn gebit ligt ineens? Zou wel toevallig zijn dat je net nu je die balletjes ontdekt, blijkt dat hij was aan zijn gebit heeft en net nu ook nog ineens minder goed eet..

Mja.. toeval bestaat niet zeggen ze heh...

Samengevat: heb jij ook niet minder honger/trek nu het zo warm is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat het door zijn tandjes komt hoor. Hij wel alleen zo graag naar Noëlle toe. En daarbij kan hij niet tegen stress, al dat gesleep is niks voor hem. Die 2 hebben trouwens nooit last van de warmte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helemaal niet koel in mijn huis, maar ze liggen helemaal niet voor pampus zoals andere konijnen van mij dat vroeger wel lagen, ze eten gewoon net zoveel als anders, en wagen het ook nog te hupsen ondanks de warmte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de afspraak voor vrijdag toch even maken. Je kan op dit moment niets meer doen voor hem.

Misschien moet ik dat maar doen ja. Ik wou eigenlijk wel naar de da van Konijnenvrouwtje maar ik weet niet of dat zo snel kan..dus mss toch maar gewoon naar het wilhelminapark..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .