Ga naar inhoud

Van piepen tot geslacht..


Danja

Aanbevolen berichten

Vandaag piepte Noëlle toen Flower op haar ging rijden...toen ik Noëlle wou aaien ging ze ook piepen, dus toen begon ik wel ongerust te worden,misschien dat ze pijn heeft, ze nam wel kruiden van mij aan, ik heb aan dr buikje gevoeld en dat voelde volgens mij normaal. Toen dacht ik schijnzwanger? Maar ze doet verder normaal...Hihihi ik hoop niet dat jullie denken, die ziet ze meteen vliegen als het konijn een keer piept:$ Ik dacht toch eens voor de zekerheid Flower's geslacht checken..enne daar werd ik niet veel wijzer van..maar ze heeft aan de zijkanten een soort van bulten waarvan ik denk, ze zal toch geen ballen hebben?! Verder als ik op haar geslacht druk komt er iets naar buiten wat lijkt op een piemeltje maar als je doorgaat lijken het lipjes, alleen nou had ik toevallig gisteren ofzo een topic gelezen hier op bb over een gespleten penis en daar lijkt het ook veel op. Maarja dat lijkt dan ook weer op een voedster..dusseum ja kan een voedster ook iets hebben wat een beetje lijkt op ballen? Zit daar iets wat daar op kan lijken? Ik ben verder helemaal niet zeker van mij zaak hoor..ik maak me alleen zorgen..en je hoort hier zoveel verhalen..en dan zie ik ze dus meteen vliegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn vriend heeft er nog wat gemaakt..deze zijn duidelijker..ik snap dat ik alsnog het beste naar de da kan gaan als ik het zeker wil weten, en dat doe ik morgen ook, maar toch wil ik nog wel graag horen wat anderen ervan vinden..

1_100_4375b.jpg

1_100_4378b.jpg

1_100_4379b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heb ik ook aan gedacht, daarom ga ik morgen ook naar de da..het geslacht ziet er ook ongeveer uit als een voedster. De andere bal is veel kleiner, misschien zit die half in de buik, ik weet het niet maar die zie je niet zo goed..Ik haal ze vannacht toch maar uit elkaar..stel dat..hoop niet dat ik straks moeilijk moet gaan koppelen als het toch een voedster blijkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-W4RTCSFA.jpg

Dat kun je dus pas na een half jaar zien.

Het konijn word door iedereen gesext voor een voedster.

Maar blijkt na half jaar ram te zijn.

Een wel bekende erfelijke afwijking die door voedsters en rammen overdraag baar is.

Bij onze keuringen komen we ook deze dieren tegen die worden uitgesloten voor de fok .Omdat het erfelijk is.Een nadeel dragende voedsters zie je het dus niet bij.Dat kun je pas bij haar zonen ondekken.

Foto-V3CCM4AX.jpg

Foto-6TU4FVOV.jpg

Foto-Q4GPTPQR.jpg

Foto-NDJA4NQN.jpg

Foto-K3IPMKAS.jpg

Foto-QK4LH4HT.jpg

Hier enkele verschillende soorten gespleten pennisen.

Het is mij ook eens gebeurt nieuw dier aangekocht.Kreeg van die voedster 3 dochters niks aan de hand.............tot die dochters en moeder zonen kregen met gespleten pennisen.Dat was ballen .Alle dieren heb ik een nieuw huis gegeven.Zodat daar beslist niet mee gefokt werd.Maar je weet het nooit tot je er achter komt.Waarschuw als het zo is de fokker er van die zal zijn fok dieren dan uitsluiten voor de verdere fok.

Ik zelf had er hier een met een gespleten ¨penis die compleet door was net 2 regen wormen tentakels kwamen uit het geslacht.Wat wederom pas na een half jaar te zien was.

soms is het maar een spleetje in het geslacht van de man en soms valt ie compleet open zie de foto´s

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .