Ga naar inhoud

Van piepen tot geslacht..


Danja

Aanbevolen berichten

De bovenste foto's had ik al gezien ja..ik hoop niet dat hij/zij het heeft..maar misschien is dat ook niet zo want ze was door de fokster eerst gesext als man en toen pas als vrouw, als zij er dus tot 6 maand uitzien als en vrouw, heeft ie het misschien niet:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, ik weet het helaas nog niet! De da houdt ons nog even in spanning, ik heb pas om 10 over 6 een afspraak! Ik ben ook wel erg benieuwd, het is maar de vraag wat je liever hebt: Een ram of een voedster met een gezwel?:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi zo heb ik ook al zitten denken Loesah, maar ik ben er nog niet uit:p

Tsja tis wel vervelend dat ik zo lang moet wachten, maar als het goed is krijg ik nu dan ook een da die het meest konijnen ziet en er het meest van weet, heb ik naar gevraagd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik probeer me ook wel rustig te houden..gisteravond lukte dat echt helemaal niet, ik was echt supernerveus, kon er vannacht niet eens van slapen..ik hoop maar dat het meevalt.. Ik heb ze nu dus voor de zekerheid wel gescheiden zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .