Ga naar inhoud

Parkietenzaad


Petradhd

Aanbevolen berichten

Ik liet net bij het voeren van mijn muisjes nogal wat parkietenzaad vallen, en mijn twee lieve schatjes Mosterd en Kaatje veranderden op slag in vraatzuchtige monstertjes die alles tot op het laatste zaadje hebben opgegeten. Het was niet veel, gelukkig. Maar als ze er zo ontzettend gek op zijn, zou het kwaad kunnen als ik ze heel af en toe een beetje geef ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ik bedoelde dus of Mosterd en Kaat (hele grote muizen met lange oren en een korte staart :P) het mogen hebben. Voor de muisjes weet ik dat het wel goed is als lekkernij, ik strooi af en toe wat door de bak over de bodem zodat het in de bodembedekker gaat zitten en ze wat te doen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou toch zweren dat dit topic gisteravond in het muizenforum stond?! Laten we het er maar op houden dat het bedtijd voor me was hahaha. Misschien kwam het ook wel omdat je je muizen ging voeren met parkietenzaad, dat ik in de war raakte :)

Voor konijnen moet je toch altijd wat meer oppassen, aangezien die dus niet alles kunnen hebben :) Voor hun is het zoals Caroline al zegt meer van belang wat voor zaad het precies is, en vooral ook of ze de omhulseltjes van de zaden wel kunnen verteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Ik heb de verpakking al weggegooid, en ik ben niet echt een zadenkenner dus ik heb geen idee wat er in zit. Zonnebloempitten denk ik, en graankorreltjes. En heel veel kleine ronde zaadjes in verschillende kleurtjes. Dus voorlopig hebben de nijnies pech en is het zaad voor de muizels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .