Ga naar inhoud

Minder eten en drinken...


corrina

Aanbevolen berichten

Corrina, is alles nog steeds goed met Sammy? Ik heb het gevoel dat ik je topic toch stiekum overgenomen heb. Ik heb het met mijn DA over castreren gehad en zij houden een periode van 6 WEKEN aan voordat Teun bij een voedster mag. Is wel erg lang. Maar ik wil ook geen nijnen babies (Heb ik vanacht een nachtmerrie over gehad. Drie voedsters allemaal bij Teun in het hok en die kregen dus alledrie 5 jonkies, AAAAAHHH). Hoe lang ga jij wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke, ik zal eens gaan berekenen wanneer alles plaats moet vinden ivm castratie, wachtperiode, voedstertje zoeken, koppelen en mijn zomervakantie. Oja, en een nieuw hok kopen en vriendlief overtuigen (dat gaat nog het moeilijkste zijn..).

Ik krijg Teun trouwens niet in die handdoek voor z'n medicijnen. Hij zit nu mij lekker uit te lachen van onder het dressoir maar hij zal er toch aan moeten geloven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten we wachten tot Cas thuis is vanavond. Ik zal nog wel een paar pogingen ondernemen maar met z'n 2en is het natuurlijk wel makkelijker. Mijn benen zitten al onder de krassen van die scherpe nageltjes. Bedankt voor de tip!

Ik blijf je volgen op je topic. Vind toch dat je je er dapper doorheen slaat. Fijn dat je vriend er ook is vandaag. Fijn dat je ons op de hoogte blijft houden, we leven allemaal met je mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi micky!

Met sammy gaat alles super!

Hij eet weer goed alleen drinkt nog even veel/weinig als daarvoor....

Is geen probleem zegt de DA moet het allemaal wel goed in de gaten houden!

En hoe gaat get met teun?

Moby mijn teddy widder ram moet 4 juli gecastreerd worden en dan 3 weekjes wachten en dan kan t koppelen beginnen....spannend!!!

Sammy mijn voedster is ook gecastreerd dus er kunnen geen kleintje komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .