Ga naar inhoud

Na veel verhalen gelezen te hebben hier..


Cynthia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha best wel heel erg duur inderdaad :)

ik denk dat andere voeding ook goed is, en goedkoper.. maar daar zou je dan wel langzaam op over moeten gaan.

Ik gebruik nu dus Science selective, ook wel duur maar niet zo duur

Daarnaast krijgt mijn voedster nog wel gemengd voer, omdat ze ook voor 3 jongen moet zorgen en ik wel wildat ze goed eet! (maar heb het idee dat ze het dure voer verkiest boven het gemengd voer:))

Als ze eenmaal een beetje bijgekomen is van de jongen dan ga ik langzaam helemaal switchen

aangepast door Loesah
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat je ze online kunt bestellen maar dan komen er nog wel verzendkosten bij.

Bij jumbopet.nl 37 euro plus 5 verzendkosten.

ik had nog wel een andere site waar het goedkoper was maar moet ik even zoeken.

ad:

maar jij komt uit Belgie?

want dan kan beter iemand anders even antw geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ad:

maar jij komt uit Belgie?

want dan kan beter iemand anders even antw geven :)

Ja ik kom uit belgie :-)

maar om het geld gaat het me niet. ze eten het blijkbaar graag en met 2 is zo een zakje van 1.5kg er toch vrij snel door :P.

Nu had ik dat eerst gekocht omdat ik niet wist of ze dat lekker gingen vinden maar nu ze het super vinden kan ik ineens een grotere zak kopen (als ik ze vind :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha is niet erg ;)

Ik weet niet wat je voor 1,5 kilo betaald.. maar ik ongeveer 6,5 euro.(misschien heb je het al eens gezegd, maar kon ff niet terug zoeken onder het typen ;))

Sommige betalen bijna 10 euro voor 1,5 kilo, dan kan je misschien wel beter op zoek gaan naar een groot-verpakking..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben 14 dagen geleden SS meegebracht van bij Intratuin Halsteren.

Normale prijs : juist geen 12 Euro voor een zak van 3 kg, wij hadden echter geluk, de SS was in aanbieding, juist geen 9 Euro voor een zak van 3 kg. Heb een voorraadje meegebracht.

(Halsteren ligt bij Bergen-Op-Zoom niet zo ver van de Nederland-Belgische grens).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet dat speciale voer voor als konijnen moeten aansterken?

ik denk dat jij science recovery bedoeld... van dezelfde fabrikant maar alleen te krijgen bij de dierenarts.

science selective (dit voer dus) word ook aangeraden voor konijnen met problemen aan de darmen of konijnen met troubles aan de tanden....

maar boven dat is het gewoon ook een heel gezonde brok die de meeste konijnen onwis lekker vinden en hij is gewoon te koop in de dierenwinkel.

edit:

zie net dat je doelde op dat beaphar care+ voer.... das ook gewoon een konijnen voer met wat kruiden enzo in....

aangepast door kelly1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat voer zitten wat van die kruiden doorheen gemengd... heb t zelf eens gehad maar ben toch weer snle terug gegaan naar de SS.

de bunnies... hadden dat al voor me bepaald...

ik vind de prijs van dat voer ook wel aardig prijzig.

of het echt een beter voer is ben ik zelf niet van overtuigd.... door dierenartsen word immers ook vaak SS aangeraden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal vrij duur voer als ik zo lees.

Ik geef mijn konijnen Kenner classic, is ook alleen biks. Kost nog geen 5 euro voor 5 kg. Mijn vorige FH is er bijna 6 jaar op geworden (met veel groenvoer/gras/hooi erbij natuurlijk), dus zal het vast wel goed voer zijn.

Ik zag zelfs dat een zak van 20kg 11 euro kost, wie weet koop ik die de volgende keer wel.

Ik koop het trouwens bij de boerenbond

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat jij science recovery bedoeld... van dezelfde fabrikant maar alleen te krijgen bij de dierenarts.

science selective (dit voer dus) word ook aangeraden voor konijnen met problemen aan de darmen of konijnen met troubles aan de tanden....

maar boven dat is het gewoon ook een heel gezonde brok die de meeste konijnen onwis lekker vinden en hij is gewoon te koop in de dierenwinkel.

edit:

zie net dat je doelde op dat beaphar care+ voer.... das ook gewoon een konijnen voer met wat kruiden enzo in....

Hmm als ik het zo lees is het niet nodig dat ik Beaphar koop!

Ik denk dat ik op de SS over ga stappen, hopen dat ze het lekker vinden..:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm als ik het zo lees is het niet nodig dat ik Beaphar koop!

Ik denk dat ik op de SS over ga stappen, hopen dat ze het lekker vinden..:$

die van mij zijn er verzot op... bij de omschakeling van voeding fokker -> SS van mij aten ze eerst die van SS op :P daar na pas die van de fokker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij hoor je zeker niet zeggen dat SS het enige of beste voer is.... ik kan alleen uit eigen ervaring spreken dat mijn konijnen het er geweldig op doen en er verzot op zijn!

ik hbe mede de keuze gemaakt voor SS dat mijn konijn gevoelig is op de darmen en nu sinds kort ook een tandprobleem heeft/had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .