Ga naar inhoud

Na veel verhalen gelezen te hebben hier..


Cynthia

Aanbevolen berichten

Gaan mijn konijnen overstappen op biks... Heb nu zoveel gelezen dat gemengd voer slecht is.. Dus vanmiddag een grote zak gekocht... Nu maar langzaam aanwennen... Heb net allebei een klein handje biks aangeboden om te kijken wat ze deden en de ram at mijn hand ook op(terwijl hij zijn biks bij het gemengde voer altijd laat liggen:blink:) en mn vrouwke at er ook lekker van.. dus vanaf nu ga ik het door hun voer doen tot ze gewend zijn.. Want ze eten normaal veel te selectief en ik wil natuurlijk dat het slanke, gezonde konijntjes blijven:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hele goede beslissing inderdaad! ik wil ook over gaan op alleen biks, maar dit doe ik pas als de kleintjes weg zijn, ik heb al wel de verhouding veranderd! dus 10kg gemengd met 5 kg extra biks..

alleen mijn ventje laat het staan, die heeft liever honger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja hij krijgt wel hooi :)

haha hij eet gewoon niet zo heel erg veel... mja ik denk ook, dat mijn zus of pa stiekem bijvoerd elke keer.. anders eet Dolce wel heeeel weinig.

Ik zal ze eens aan de tand voelen..

maargoed, buiten dat, ik had Science Selective gekocht en Belle vond het erg lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bij de Pet's Place gehaald, maar er stond geen merk bij.. Heb de verhoudingen die in het bovenstaande topic opgeschreven en binnenkort even kijken of deze biks daaraan voldoet. Science Selective heb ik nergens gezien.. Niet bij de Intra, niet bij Pet's Place... Maar ik denk dat dit ook wel goed zal zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben het bij Pets Place wel, daar haal ik het ook altijd, ze hebben het dat je het zelf kunt scheppen of in zakken (mint-groen achtig).

Het is erg duur, 1,5 kilo voor 6,69 ofzo..

maar die biks die jij nu hebt, kon je die ok scheppen? of kan dat helemaal niet bij jullie? Want de biks die ik kan scheppen zijn 1,19 per kilo..

ik weet eigenlijk ook niet of die goed zijn:) ik zal ook eens kijken, tenzij jij het dan al weet, dan hoor ik het graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die biks van 1,19 bij pets place is van sluis, tenminste hier wel. Helaas verkoopt de pets place hier geen Hope Farms, tenminste niet voor konijnen, wel voor andere dieren. Zo ver ik heb gezien is sluis hier de enige biks, de rest is mengvoer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope Farms hebben ze inderdaard niet bij Pets Place. Maar het is dus wel de helft goedkoper als Science selective. Misschien dat ik daar ook maar eens over na gaan denken aangezien Cira het volgens mij nu ook krijgt bij Cindy.(hope farms)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Hope Farms is toch ook gemengd voer?

Ik gebruikte dit in het begin heel even, maar daar zit gewoon mais in enzo.

Ik koop nu zakken bij de pet's place, maar geen idee welk merk het is.

Het is een blauwe zak van 10 euro. En meteen de duurste die ze hebben :P.

Maar dat zijn de enige biks die ik kan vinden (ik heb nog niet naar het schepvoer gekeken, alleen naar de zakken die klaar staan..).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .