Ga naar inhoud

Supreme science selective


xHann

Aanbevolen berichten

Ik weet van niets..

Valt mij juist op dat er steeds meer winkels het verkopen en de keuze aan zakken groter wordt !

Eerst was er alleen de 1,5 kg zak...Toen de Hele grote zakken en nu ook 3 kg zakken.

Hier zijn inmiddels zelfs ook kleinere zakken dan de 1.5 kilozak te koop, volgens mij zit in die zak nog net geen kilo. Ook zit SS hier in die schepbakken, erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn inmiddels zelfs ook kleinere zakken dan de 1.5 kilozak te koop, volgens mij zit in die zak nog net geen kilo. Ook zit SS hier in die schepbakken, erg fijn!

wij verkopen het in 300 gram, 1,5 kilo en 3 kilo zakken. Maareh het gaat er niet uit hoor, heb vorige week de vertegenwoordiger nog gesproken van supreme. Misschien bij een bepaalde winkel, maar bij intratuin dus niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij verkopen het in 300 gram, 1,5 kilo en 3 kilo zakken. Maareh het gaat er niet uit hoor, heb vorige week de vertegenwoordiger nog gesproken van supreme. Misschien bij een bepaalde winkel, maar bij intratuin dus niet :)

Ik ga binnenkort eens kijken welke zak ik bedoelde, want het is niet de 1.5 kilo (die paste namelijk altijd nét in de bak voor het voer), heb nu een kleinere die ik mix met hope farms en dat past ook nét in de bewaarbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .