Ga naar inhoud

dadelijk met Flip naar de DA


kelly1986

Aanbevolen berichten

vanochtend werd ik door mijn moeder opgeroepen dat Flip de hele tijd met zijn koppie schud...

dus ik gaan kijken.. en idd... om de haverklap schud ie met zijn bolleke als een hond wat nat is en zich uitschud....

ik ga zometeen om 10.00 uur de dierenarts bellen om met m langs te komen.

ik vermoed dat ie een oorontsteking heeft.... kan natuurlijk ook mijt of schurft zijn....

ik ga in ieder geval niet tot maandag wachten. word vervolgd!

oooooh die Flip zal me verwensen.....hij is al altijd zo dol op de dierenarts...maar als ze m dan ook nog moeten gaan bekijken daar is ie t normaal toch niet zo mee eens.. hihihi

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou we zijn weer terug en Flip is goed boos op me hihihi

het voel gelukkig mee. hij had idd in zijn linkeroortje wat vocht zitten.

het was nu nog geen ontsteking maar dat kon het uiteraard wel worden.

Ab was nu, doordat we er snel bij waren nog niet nodig. hij heeft nu een anti bacteriele en kalmerende zalf gekregen die we twee keer daags in zijn oortjes moeten doen.

vooralsnog had ie t alleen links maar we gaan wel beide oren behandelen!

de eerste druppelsessie heeft ie al achter de rug en zit nu lekker boos te wezen op mij.

tevens is floes zijn bekkie ng eens gecontroleerd en die zag er super uit!

hopen dat deze druppelks gaan helpen en dat t dus niet verder door zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb dat idd ook gevraagd... het kon door verschillende dingen komen en tis moeilijk te zeggen wat hier nu de oorzaak is.

t kan idd zijn dat er wat water in is gekomen, maar t zou net zo goed zijn dat er even een verminderde afvoer van t "oorvuil" is geweest waardoor je een broei effect krijgt.

t zag er bij haar kijken in zijn gehoorgang wat nattig uit.. het middenoor zag er prima uit gelukkig.

ze heeft ok zij oogjes en klieren gecontroleerd en die waren allemaal prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou de oortjes zijn nu voor de tweede keer gezalfd/druppelt.

je merkt wel heel goed dat ie zijn rechter oortje goed laat doen, en het linker oortje, het oortje waar het vocht zat, vind ie toch beduidend minder plezant als ik daar aan kom.

heb hem wel al minder met zijn koppie zien schuddelen en hij maakt verder gelukkig geen zieke indruk! ben blij dat we er optijd bij waren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrienden voor het leven.... in voor en tegenspoed... in goede en in slechte dagen....

wat een duo.... Heb ik Flip zijn oren net gezalfd en word ie terug gezet bij Floes.... begin zijn lieve vriend hem eens grondig zijn oren te wassen.... hahaha tis natuurlijk ook vies spul he.

gelukkig masseren we de zalf even een halve minuut in waardoor ie ver genoeg naar beneden zakt....

maar tis een evenwichtig duo..... eerst hielp Flip, Floes en nu en nu zijn de vriendendiensten andersom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dat lief zeg!

Mijn konijnen zitten apart maar ik ga mijn mannetje van de week laten castreren zodat ik hem kan proberen te koppelen aan Belle. Ik had nooit gedacht dat 2 konijnen zoveel aan elkaar zouden hebben!

Jou verhaal laat maar weer zien hoe veel konijnen van elkaar kunnen houden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dat lief zeg!

Mijn konijnen zitten apart maar ik ga mijn mannetje van de week laten castreren zodat ik hem kan proberen te koppelen aan Belle. Ik had nooit gedacht dat 2 konijnen zoveel aan elkaar zouden hebben!

Jou verhaal laat maar weer zien hoe veel konijnen van elkaar kunnen houden :P

en dan te bedenken dat dit twee rammen zijn!!!

dit soort dingen maakt je er ook weer heel bewust van hoeveel geluk ik wel niet heb hiermee.... ik blijf dan ook hopen dat dit xzo zal blijven!

maar eerlijk is eerlijk.... met twee rammen moet je altijd in je achterhoofd houden dat het op een dag alsnog mis kan gaan!

maar vooralsnog is hier dus totaaaaaaaal geen sprake van!!!

heerlijke homo'tjes!! zijn t

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

daar gaan we weeeeeer......

wat een duo.... de één vult de ander aan, en de één wisselt de ander af...

Flip zijn oortjes zijn na een week druppelen en zalven weer helemaal herstelt.

nu sinds vanochtend schud Floes met zijn oortjes.

even telefonisch overlegd met de dierenarts en we gaan vnavond even met m langs om ook hem even in de oortjes te laten kijken.....

word dus weer vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .