To van de Veluwe Geplaatst: 6 oktober Geplaatst: 6 oktober 5 uren geleden, Lappie2 zei: 3 minuten gewacht in de wachtkamer. Echo, wegen en tempen. Plus zijn hele dieet uit pluizen. 12 euro. Je zou er zo voor naar Polen reizen en er gelijk een vakantie aan vastknopen. Maar met een konijn wel wat lastig. Ik hoop dat er ook geen grote ketens komen in Polen. Want als Evidentia er lucht van krijgt..... Quote
Lappie2 Geplaatst: 6 oktober Auteur Geplaatst: 6 oktober 1 uur terug, To van de Veluwe zei: Je zou er zo voor naar Polen reizen en er gelijk een vakantie aan vastknopen. Maar met een konijn wel wat lastig. Ik hoop dat er ook geen grote ketens komen in Polen. Want als Evidentia er lucht van krijgt..... 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤐 Quote
Marjoleink Geplaatst: 6 oktober Geplaatst: 6 oktober Ik was zaterdag bij de open dag van mijn oude dierenarts, die na een paar jaar iets anders gedaan te hebben nu een nieuwe praktijk begint. Hij vertelde dat ze een paar jaar geleden moeite hadden om aan personeel te komen, omdat de grote ketens iedereen weglokten. Nu had hij daar geen problemen mee, omdat veel mensen juist weggaan bij de ketens, omdat ze het niet eens zijn met het beleid. 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 oktober Auteur Geplaatst: 7 oktober Dit moet ik elke avond zien...😢 Oortjes plat naar achteren na het mini druppeltje probiotica... en daarna de ampul smurrie waar hij letterlijk bijna op zijn rug gaat liggen om me maar te kunnen ontwijken.... Het was zelfs zo erg eergisteren dat hij omhoog schoot en precies naast mijn oog uithaalde met zijn nagels. Gelukkig niet in mijn oog🙈 Kleine kijkt het allemaal op afstand met angst ogen aan... Daarna krijg ik nog een lading nagels van 4 poetjes over mijn handen en armen als ik hem op de grond wil zetten. Stampen doet hij dan net niet maar wel bijna. Blij dat ik zijn nagels nog goed heb geknipt 😇 Nog een week lieve Leeuw en dan is het hopelijk voorbij 💪🏻😁 Verder doet hij het super😊 Buikje ook weer lekker soepel 🥳 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.