Lappie2 Geplaatst: 13 juli Auteur Geplaatst: 13 juli Ennnnn net een heeeele mooie plas op de mat gedaan🎉🎊 Dus rotsblok en blaasontsteking nu echt voorbij 🙏🏻 Eindelijk pffff!!!! Kunnen weer rustig adem halen 😇 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: 18 juli Auteur Geplaatst: 18 juli 1 troebele wit gele plas en 1 hele roest bruine troebele plas.... Kan nog van de immuun ampul zijn..hoop ik🙏🏼🙄 Als hij dit weekeinde nog gekleurde plasjes achter laat bel ik maandag de da weer🥴 De 4e moet ik voor een week naar NL en dochter blijft bij de beestenboel. Dus het gaat nog spannend worden allemaal 😐 Ze krijgen 2 keer per dag een half/ half stengeltje bleek selderij, wat dille, wat peterselie, veldsla of rukola en Romeinse sla 2 blaadjes, komkommer, 20gr Versele en Beaphar mix. En als we aardbeien hebben 1 aardbei in kleine stukjes door het groen of radijs blaadjes met 1 radijsje in kleine stukjes. Quote
Kolino Geplaatst: 18 juli Geplaatst: 18 juli Alles wat ze uit plassen, is er maar uit. Laat wel zien dat er toch teveel calcium in omloop is. Dat wordt even checken hoeveel er in radijsjes blad zit. Rucola en peterselie zitten ook hoog, uit mijn hoofd gezegd. Ik denk dat het nu een en en en is. Ik zal later even kijken of ik de lijst die ik zelf gebruikte nog kan vinden. Dat is wel handig. Misschien staat ook het een en ander in het artikel over calcium. Uit mijn hoofd weet ik dat niet. Quote
Lappie2 Geplaatst: 18 juli Auteur Geplaatst: 18 juli Dankjewel 🤗 3x in de week beetje peterselie. Radijs hebben ze sinds ze vers groen krijgen 2 keer gehad. Rucola een handje om de dag. En om de dag veldsla en sinds een week Romeinse 2 blaadjes elke dag x2. Bleekselderij zo.n 5 a 8 cm in stukjes, Dille veel en komkommer schijf van 2cm in blokjes. Ik denk dat ik de Versele voor nu eens weg ga laten en alleen Beaphar ga geven. Heb toch het idee dat het daar in zit... 🤔 Zal ook de rucola wat minderen. 45 minuten geleden, Kolino zei: Alles wat ze uit plassen, is er maar uit. Laat wel zien dat er toch teveel calcium in omloop is. Dat wordt even checken hoeveel er in radijsjes blad zit. Rucola en peterselie zitten ook hoog, uit mijn hoofd gezegd. Ik denk dat het nu een en en en is. Ik zal later even kijken of ik de lijst die ik zelf gebruikte nog kan vinden. Dat is wel handig. Misschien staat ook het een en ander in het artikel over calcium. Uit mijn hoofd weet ik dat niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.