Lappie2 Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Had al op ander topic gepost over klanders๐๐ฉ 4 uur lang aan het poetsen en weggooien geweest๐ฅด Alle keramische attributen met heet water en zeep en azijn gewassen. Rest in afsluitbare zakken in plastic afgesloten bakken gezet om ingevroren te worden. Zal nog wel een tijd duren aangezien de koelkast weer eens kuren heeft.ย Voer natuurlijk de kliko in. Maar oogst en bloemetjes Vries ik weer een keer in...als het weer kan.ย ย Bakken uitgezogen en uitgesopt. Nu maar 12cm zaagsel in gedaan ipv 20. Voor het geval ze weer komen. Als dat volgende week goed blijft gooi ik hem voller. Helaas nu dus geen oogst en bloemetjes totdat het hun 5 daagse Vries Ontdooi Vries moment hebben gehad.ย ย Open voerbak weggegooid. Maarrrr ik zag dus in de dichte bak waaruit ik altijd een lepeltje voer van geef dat daar dus 1 kever in liep en een paar larven in kropen. Dus het lijkt erop dat ze met het voer zijn meegekomen en ook in de voorraad bak waar de aangebroken zak in zat hun nest hebben gebouwd.ย ย Nou moet ik straks naar de dierenwinkel voor nieuw voer want hij heeft behalve Britta brokjes, waar gelukkig geen beestjes in zaten, niks te eten....hoop dat daar niks in zit dan ๐๐๐ผ๐๐ผ๐๐ผ๐๐ผ Zal van de week ipv plastic bakjes, glazen potten kopen om het voer in te bewaren. Wat een werk zeg pfffffff Quote
andreaspez Geplaatst: 15 november Geplaatst: 15 november Op 1-1-2025 om 10:35, Evee zei: Wil je iets vertellen of vragen over hamsters? Dan kan dat hier. ย Natuurlijk mag je ook een eigen topic openen voor jouw vraag of over jouw eigen hamster(s). Maar als je zomaar even iets wil delen, kan dat in dit slowchat topicย ๐ย Hoe gaan hamsters om met konijnen?๐ Quote
Lappie2 Geplaatst: 16 november Geplaatst: 16 november 10 uren geleden, andreaspez zei: Hoe gaan hamsters om met konijnen?๐ Euhm... Over het algemeen niet ๐คช ย We hebben ze wel kennis laten maken met onze Jingles. De konijnen waren in eerste instantie angstig. Vooral omdat Jingles totaal niet bang was en direct hun neusjes begon te likken veilig vanaf mijn hand. Maar dat was dus 1 keer.ย ย We hebben de hamster beneden en 2 konijnen boven samen met Kanarie Kip. En dat gaat helemaal goed. Kip kan ook snel omhoog als de jongens op hem af rennen. Dus is allemaal veilig. Zal nooit mr Jingles los laten lopen bij de nijnen. Plus het is kwa ziektes over brengen ook niet goed natuurlijk.ย ย Dus Nee..hamsters en konijnen gaan niet samen. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 15 december Geplaatst: 15 december 1 uur terug, Annasbeestenbende zei: Opa Olaf ๐ฉต ย Aaaaaaaw dat neusje ๐ย ย Jingles was gister ineens niet zo lekker. Heb hem in mijn hand gehouden onder een dekentje en viel zo in slaap voor een half uurtje. Gisteravond was hij weer terug zichzelf gelukkig.ย Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.