Ga naar inhoud

Inentingen


Evee

Aanbevolen berichten

Vanochtend ben ik met de konijnen naar de dierenarts geweest voor de inentingen. Het was een speciale konijnen ent-dag. Aangezien ik 5 konijnen bij had, hadden ze me voor 5x10 minuten ingeplanned, de dierenarts nam ook flink de tijd dus.

Ze zijn allemaal nagekeken, oren, hartslag, buikjes gevoeld, nageltjes nagekeken en tandjes nagekeken. Ze kwamen er allemaal goed vanaf, behalve tobias. Het oude ventje heeft wat naar binnen staande kiesjes, die nu nog geen problemen opleveren maar dat kunnen in de toekomst zeker haakjes gaan worden.

Ze zijn allemaal ingeent, de prijs viel me erg mee, 35 euro voor 5 konijnen! Bij mijn vorige dierenarts was het duurder. Hier betaalde ik voor het eerste konijn 8 euro nogwat, en dan voor elk volgend konijn telkens een euro minder.

Maar het ging allemaal netjes, de dierenarts deed het naar mijn mening erg goed, voor herhaling vatbaar dus.

Nou de katten nog haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niets, hij heeft nu nog geen problemen met eten.

Behalve dat hij en Binky even een dip hadden net na het verhuizen kan hij nog gewoon zonder problemen eten. Ik hou het gewoon extra goed in de gaten, mocht het minder gaan in de toekomst dan laten we er natuurlijk gewoon wat aan doen (slijpen). Maar ik let er op, en over een half jaar gaan ze weer terug voor entingen dus dan kan de dierenarts er zoizo weer naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .