Ga naar inhoud

Konijn lijkt in orde maar eet geen korrels.


Aanbevolen berichten

Hoi!

Billie is 2,5 jaar en is een gecastreerd mannetje. Enkele dagen geleden begon hij steeds minder zijn korreltjes te eten. Hij kreeg bovendien een beetje diarree. Nu is zijn poep weer rond (soms klein/groot). Hij eet hooi en drinkt goed. Hij eet af en toe enkele korreltjes en dan stopt hij… Ik hoor ook gegrom uit zijn buikje maar dat heeft hij altijd als hij wat moeilijker poept. 

 

Hij heeft dit al 2x gehad maar toen at hij niks meer, nu drinkt hij en eet hij hooi. Ik dacht misschien aan een haarbal aangezien hij in de rui zit of misschien iets met zijn tandjes? (hij knaagt wel echt nog altijd overal aan dus dat lijkt me echter sterk)

 

alvast bedankt!! 

 

Groetjes,

Billie’s baasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu pas dat je geen reactie hebt gehad op dit topic. 

 

Selectief eten kan een signaal zijn dat er gebitsproblemen zijn, maar inmiddels heb je daar in een ander topic al vragen over gesteld. Hopelijk gaat het nu wel al beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .