Ga naar inhoud

Wat zijn de kosten van de castratie van een ram?


Aanbevolen berichten

Op 17-1-2024 om 18:41, rabbitPuk zei:

Provincie: Overijssel

Plaats: Balkbrug en Nieuwleusen

Naam praktijk: dierenkliniek Balkbrug-Nieuwleusen

Dierenarts: Miriam Vermeij (zijn er meer maar deze is konijnkundige)

Website: dkbn.nl

 

Ik ben hier een paar keer met Puk en Tilly geweest, deze ervaring was prima. Ook de nazorg na castratie; de volgende dag een appje van de assistente hoe het met Puk ging. 
 

 

Hoi,

 

Wat zijn de kosten daar voor een castratie ram(< 2 kg)? Die van mij heeft 1 ingedaalde bal en wil toch graag naar een konijnkundige da met hem. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw bericht losgemaakt uit het topic over dierenartsen, dat is namelijk echt alleen voor het aanmelden van konijnkundige dierenartsen. 

 

Ik zou even bellen wat de kosten zijn daar 🙂 Dan heb je veel sneller je antwoord. Vraag ook even wat inclusief is. De kosten van een castratie kunnen soms heel laag zijn, maar dan komt alles er los bij wat ze ook maar gebruiken en geven aan medicijnen. Het kan ook hoger zijn maar wel inclusief de nodige middelen en nazorg.

Een castratie als er maar één ingedaalde bal is zal ook langer duren dus mogelijk wel afwijken van de standaard prijs die ze rekenen voor castratie. 

 

Even goed doorvragen dus wat je voor de bepaalde prijs krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .