+ Toon categorieën

Verzending

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

PostNL heeft de tarieven voor 2021 voor ons behoorlijk verhoogd, niet zozeer in de basis, maar vooral door meer toeslagen te rekenen voor formaat en gewicht dan eerst. Daarom hebben wij de verzendkosten voor de webwinkel aangepast.  Dit merk je vooral als je producten met een groot volume besteld, of met een hoog gewicht. 


De basisprijs voor een klein pakje (kleiner dan 48 cm en onder de 10 kg) binnen Nederland is € 6.75  Voor alles wat groter en/of zwaarder is, komen er extra toeslagen bij. Die rekenen we ook door in de webwinkel, als je de producten die je wil bestellen in je winkelmandje doet en het adres invult, zullen de verzendkosten automatisch berekend worden. We rekenen door tot 3 maximaal formaat verzenddozen, bestel je meer dan dat, zal het palletzending tarief in rekening gebracht worden. De verzendkosten worden automatisch berekend voor Nederland, België en Duitsland. Wil je bestellen in een ander land, neem dan contact met ons op voor de bijbehorende verzendkosten.

Heb je het idee dat de verzendkosten voor wat je wil bestellen echt niet kloppen, laat dan even per email of whatsapp weten welke producten het betreft, dan controleren wij het.

Nederland:

Voor Nederland worden de verzendkosten automatisch berekend bij de bestelling. Voor je deze definitief maakt, kun je dus zien wat de bijbehorende verzendkosten zijn. De verzendkosten binnen Nederland beginnen bij  € 6,75 voor een klein pakje (tot aan formaat van een verhuisdoos).

België en Duitsland

De verzendkosten voor België en Duitsland worden automatisch berekend als je alles in het winkelwagentje hebt gezet en het land hebt ingevuld bij het leveradres. De verzendkosten voor een pakje naar België en Duitsland beginnen bij €  10,- voor een normaal klein formaat doos (tot aan verhuisdoos).

Verzendkosten naar andere landen

Woon je in een ander land? Informeer per email wat de mogelijkheden zijn voor levering naar jouw buitenlandse adres. Zodra wij de verzendkosten weten geven wij dit aan jou door en zorgen wij dat je de producten via onze webwinkel kunt bestellen. Indien je met de kosten akkoord gaat kun je het bedrag van de bestelling inclusief verzendkosten naar ons overmaken en wordt jouw pakket verzonden.

VERZENDING ROND DE FEESTDAGEN

Rond feestdagen worden er vaak veel online bestellingen geplaatst en heeft PostNL het erg druk met het sorteren en bezorgen van de pakjes. Op sommige feestdagen is PostNL gesloten en worden er helemaal geen pakjes verwerkt of bezorgd. Houd er dus rekening mee dat rond feestdagen jouw bestelling er langer over kan doen om aan te komen. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Bestel op tijd om teleurstelling te voorkomen.

WAT IS DE LEVERTIJD?

De bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van de betaling. Bij betaling via ideal, paypal, creditcard of bancontact is dat direct, kies je voor overschrijving wachten wij eerst tot de betaling bij ons is bijgeschreven en handmatig is gecontroleerd. Kies je voor betalen via overschrijving, dan moet je meestal dus het langst wachten tot je pakje verzonden wordt. 

Als de betaling ontvangen is, dan verzend ik de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Ik probeer elke doordeweekse dag in te pakken, maar het kan voorkomen dat er soms een dagje niet ingepakt wordt. Bunnybunch is een eenmanszaak, en soms zijn er andere verplichtingen en een enkele keer kan er wegens ziekte een dag niet ingepakt worden.

Op zaterdag verzenden wij niet, omdat er in onze regio ook geen pakjes opgehaald worden op zaterdag door PostNL. Bestel je op vrijdag na 14 uur of in het weekend, dan zal jouw bestelling dus op maandag, dinsdag of uiterlijk woensdag verzonden worden. Je krijgt een email met een track and trace code zodra wij het verzendlabel hebben aangemaakt. Daarmee kun je zien wat de verwachte levertijd is.

Binnen Nederland geeft postNL als normale bezorgtijd aan dat het binnen 1-5 dagen op de plaats van bestemming zou moeten zijn. We merken dat door de drukte van winkelsluitingen de meeste pakjes er niet meer in 1 dag zijn nadat wij ze bij postNL hebben aangeleverd, maar vaak wel een extra dag nodig hebben. Houd daar rekening mee, bestel op tijd.

Als wij gesloten zijn in verband met vakantie, feestdagen of om een andere reden en de verzenddagen wijken daardoor af communiceren wij dat via facebook en via de pagina over afhalen/openingstijden.

Alle producten die te bestellen zijn, zijn voldoende op voorraad in ons magazijn. Als een product niet op voorraad is, staat dit bij het product vermeld en kun je het product niet bestellen. Je kan er van uit gaan dat de producten die je bij ons besteld direct uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het een keer voorkomen dat dat niet zo is, zullen wij jou daarover informeren en geld terugstorten, naleveren of een alternatief bieden.

Zodra wij een verzendlabel voor jouw bestelling hebben aangemaakt krijg je een email met daarin de track and trace code. Via die code kun je volgen waar jouw pakje op dat moment is en wanneer je levering kan verwachten.

De levertijd voor buitenlandse bestellingen is afhankelijk van het land waar de producten heen moeten.

VIA WELKE VERVOERDER VERZENDEN JULLIE DE PAKKETTEN?

Wij verzenden bijna alle webwinkelbestellingen via Myparcel met PostNL. Je krijgt hiervan een email zodra wij het verzendlabel voor jouw bestelling aanmaken. In die email staat een track and trace code waarmee je in de gaten kan houden waar jouw pakje is, en wanneer je het kan verwachten.

IS HET MOGELIJK OM DIRECT NAAR EEN POSTNL PUNT TE LATEN VERZENDEN?

Ja, dat is mogelijk, dat kun je bij het afronden van je bestelling aangeven. Op de mobiele versie van de website krijg je bij sommige browsers de optie niet, is dat het geval bij jou, dan kun je bij de opmerkingen invullen naar welk postpunt het verzonden moet worden.

VERZENDEN JULLIE OOK NAAR HET BUITENLAND?

Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Verzendkosten voor buitenlandse bestelling zijn afhankelijk van de producten die je bij ons besteld en het land waar het naartoe moet. Wij gaan op zoek naar een goede, voordelige vervoerder die jouw producten kan bezorgen.

VERZENDEN JULLIE HET CARNIBEST HONDENVOER?

Het is voor ons niet mogelijk om diepvriesproducten te versturen. Je kan deze zelf af komen halen in Wissenkerke (Zeeland). Bezorgen op Noord-Beveland is wel mogelijk, dat doen wij zelf, maar verder dan dat kunnen wij het niet verzenden. 

HOE ZIT HET MET HET MILIEU?

Wij gebruiken voor het verzenden van de pakketten gerecyclede materialen. Wij gebruiken gerecyclede dozen en opvulmateriaal wat door andere bedrijven anders weggegooid zou worden maar nu nog een extra keer gebruikt word. Hierdoor dragen wij ons steentje bij aan een beter milieu. Wij willen jou vragen om het verpakkingsmateriaal na ontvangst van het pakket gescheiden weg te gooien, de doos bij het oud papier en het eventuele plastic in de plastic container. De doos kan natuurlijk ook eerst gebruikt worden als speelgoed voor de konijnen.