+ Toon categorieën

Veelgestelde Vragen

WAT ZIJN JULLIE CONTACTGEGEVENS?

Wij zijn per email bereikbaar op info@bunnybunch.nl
Telefonisch, via de whatsapp of sms kun je ons bereiken op 06-83712457

Wij hebben geen openingstijden meer, de webwinkel is gestopt. 

IS HET MOGELIJK TE ADVERTEREN OP BUNNYBUNCH 

In mei 2024 stopt de webwinkel op Bunnybunch. Hierna zal de mogelijkheid komen om te adverteren op Bunnybunch.
Heeft u een bedrijf met producten of diensten die gericht zijn op eigenaren van huisdierkonijnen?
Door te adverteren op Bunnybunch.nl bereikt u heel specifiek deze doelgroep.

De mogelijkheden:

Optie 1
Uw banner wordt een maand lang getoond bovenaan het konijnenforum. Dit is bovenaan de startpagina van het forum, bovenaan de forum categorieën en bovenaan bij elk topic.
Bovenaan het forum heeft de banner ruim 1.000.000 weergaven per maand, gemiddeld tussen 400 en 500 kliks.
Tarief: 400 euro per maand, ex. btw

Optie 2
Uw banner wordt een maand lang getoond op de volgende locatie: Na elk eerste bericht in een forumtopic. De banner tussen de berichten op het forum heeft ruim 725.000 weergaven per maand en gemiddeld 200 kliks.
Tarief: 250 euro per maand, ex. btw

Optie 3
Adverteren bij een specifiek informatief artikel over konijnen. Op dit moment is dit nog geen mogelijkheid, maar dit zal in de toekomst wel een optie worden. Prijs zal op aanvraag zijn en afhankelijk van de wensen.

Heeft u interesse in adverteren op Bunnybunch.nl neem dan contact op met ons via het email adres info@bunnybunch.nl

WAT DOEN JULLIE MET DE PERSOONLIJKE GEGEVENS DIE IK INGEVULD HEB BIJ MIJN BESTELLING?

Wij gebruiken de gegevens voor het verwerken en verzenden van de bestelling. Jouw adres, e-mailadres en telefoonnummer geven wij door aan de vervoerder, zodat je per email een statusupdate ontvangt over de levering. Bij vragen of problemen kan onze vervoerder ook telefonisch contact met je opnemen. Zelf kunnen wij ook telefonisch contact met je opnemen mocht er iets zijn met de bestelling. Mocht je geen telefoonnummer willen verstrekken is dat ook mogelijk, vul dan 10x de nul in in dat veld. Een e-mailadres is wel vereist voor het kunnen plaatsen van een bestelling op onze website. Als je geen of een foutief emailadres invult krijg je geen bevestiging van de bestelling en ook geen email met de track and trace code van het pakket.

Wij geven geen gegevens door aan andere partijen tenzij wij dat wettelijk verplicht zijn. Op dit moment verzenden wij ook geen nieuwsbrieven.

Er is wel één uitzondering die wij maken, bestel je een donatiepakket in onze webwinkel, dan geven wij jouw naam door aan de konijnenopvang waar het donatiepakket voor is. Behalve de naam geven wij verder geen contactgegevens door.

Een aantal maanden na het stoppen van de webwinkel zullen alle klantgegevens verwijderd worden, behalve dat wat noodzakelijk is om te bewaren voor administratieve doeleinden. 

KAN IK EEN BESTELLING RETOUR STUREN?

De webwinkel is gestopt. Neem contact op als je vragen hebt over een eerder geplaatste bestelling. Na 31 mei is retour sturen niet meer mogelijk omdat wij dan niet meer gevestigd zijn op de bedrijfslocatie.

Je hebt na ontvangst van je bestelling de wettelijke termijn van 14 dagen de tijd om deze retour te sturen. Neem voor je jouw bestelling terug stuurt schriftelijk contact met ons op, dat mag gewoon per email. Stuur bij een retourzending altijd het retourformulier mee. Dit heb je per email ontvangen bij jouw bestelbevestiging en is te vinden via de link onderaan onze website.

Bij het retour sturen van een product, zijn de verzendkosten van die retourzending altijd voor jouw eigen rekening. Bij waardevolle of kwetsbare producten raden wij aan om het verzekerd retour te zenden.  Je mag zelf kiezen met welke vervoerder je het pakket terug stuurt, dat kan soms in de retourkosten schelen. Betaal je jouw bestelling altijd met paypal? Dan kun je er wel voor kiezen de retourkostenvergoeding van paypal in te schakelen, in dat geval kun je via paypal namelijk de retourkosten declareren. Dit moet je wel eerst geactiveerd hebben en kan dus niet achteraf.

Tijdens de termijn van 14 dagen die je hebt om het product te beoordelen, moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je kan het in die mate uitpakken of gebruiken zover nodig is om te beoordelen of je het product wenst te behouden. Je moet het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en met de originele verpakking aan Bunny Business retourneren. Indien je na 14 dagen geen schriftelijke annulering hebt doorgegeven, is de koop een feit en kan het product niet retour gezonden worden.

Op het moment dat je aangeeft een bestelling retour te willen sturen, e-mailen wij alle gegevens door. Hierbij ontvang je ook een retourformulier. Het retourenformulier vind je ook in de email met de bestelbevestiging en via de link onderaan onze website. Vul dit formulier volledig in, zeker als je wil dat wij het aankoopbedrag terugstorten. Wij hebben deze gegevens (zoals een rekeningnummer voor terugstorting en welk bestelnummer bij de retourzending hoort) nodig om de retouren af te kunnen handelen. Heb je geen printer? Je mag de gevraagde gegevens ook op een ander papier schrijven en dat bij de retourbestelling in de doos doen. Als de gevraagde gegevens er maar op staan, en bij de retourzending in de doos zitten. 

Je ontvangt binnen 14 dagen nadat wij het product in goede staat retour hebben ontvangen jouw geld terug. Het retourrecht geldt niet voor artikelen die al gebruikt zijn, artikelen die naar wens van de consument zijn aangepast, zoals de maatwerk konijnenhokken en voor aangebroken verpakkingen zoals voer, snacks, strooisel etc. en voor snel bederfelijke goederen zoals planten. Ook als een product beschadigd tijdens het retour zenden, zal het niet vergoed worden. Pak het dus echt goed in, en verzend zo nodig verzekerd.

Is het lastig voor jou om bij een postpunt te komen om een bestelling retour te sturen? Als je een retourlabel hebt of online een verzendlabel aanmaakt, kun je je retourzending ook gewoon meegeven aan de pakketbezorger van PostNL op het moment dat hij/zij op jouw adres is om een pakketje te brengen! Meer informatie daar over op de website van PostNL.