Ga naar inhoud

Sleep staart


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik hoop dat hier iemand meer informatie voor mij heeft mijn konijn laat zijn staart slap hangen achter zich ik heb op een website al gelezen dat dit waarschijnlijk sleep staart is maar als ik verder google op sleep staart krijg ik niet meer informatie. Mijn vraag is vooral is het erfelijk. Is het schadelijk voor mijn konijn ? Hoe krijgt een konijn het gewoon zoveel mogelijk informatie over sleepstaart. En Ik wil gewoon graag weten of hij er last van heeft of niet of dat bvb spier / wervel problemen zij. Waar die ooit nog last van zou kunnen gaan krijgen Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je die antwoorden hier gaat vinden, ik denk dat je dan echt naar een dierenarts moet om foto's van het skelet te laten maken.

Het kan heel wat oorzaken hebben, een botbreuk, problemen met het skelet, spieren, maar zelfs EC zou kunnen. Ik raad wel  aan om dat te laten uitzoeken en vooral ook of het konijn er pijn van heeft of niet. Ze zijn meesters in het verbergen van pijn, maar het zou zomaar kunnen dat ze dat hij wel flink pijn heeft hiervan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .